Gå til innhold

Hva er disse rare


Anbefalte innlegg

Skrevet

statusene på facebook?

"jeg elsket en agurk på din bil fordi jeg liker det" osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv meningen du får i din status.

 

Velg den måneden du er født

Januar-------Jeg sparket

Februar------Jeg elsket

Mars----------Jeg karateslo

April------------Jeg slikket

Mai------------Jeg hoppet på

Juni-----------Jeg luktet på

Juli------------Jeg danset Macarena med

August--------Jeg hadde lunsj med

September----Jeg danset med

Oktober-------Jeg sang for

November-----Jeg skrek til

Desember-----Jeg kjørte over

 

Velg datoen du er født

1-------et fuglebad

2-------et monster

3-------en telefon

4-------en gaffel

5-------en snømann

6-------en gangster

7-------min mobiltelefon

8-------min hund

9-------min beste venninnes type

10-------min nabo

11-------min naturkunskapslærer

12-------en banan

13-------en brannmann

14-------ett utstoppet dyr

15-------en geit

16-------en agurk

17-------din mamma

18-------en skje

19------- en smurf

20-------ett rosinbolle

21-------en ninja

22-------Chuck Norris

23-------en nudel

24-------et ekorn

25-------en fotballspiller

26-------min søster

27-------min bror

28-------en iPod

29-------en surfer

30-------en hjemløs fyr

31-------en lama

 

Velg siste tall i årtallet du er født:

1--------- i min bil

2 --------- på din bil

3 --------- i et hull

4 --------- under din seng

5 --------- Kjørende på en motorsykkel

6 --------- glidende ned en bakke

7 --------- i en heis

8---------- på middagsbordet

9 -------- i bankkøen

0 -------- på badet ditt

 

Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg:

Hvit--------fordi jeg er så cool

Svart---------fordi det er sånn jeg gjør.

Rosa----------fordi jeg ikke er gal.

Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det.

Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill

Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp.

Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK!

Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min leder.

Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det.

Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka.

Brun---------fordi JEG KAN.

Annen----------fordi jeg er en ninja!

Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll!

 

Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till KVINNLIGE VENNER BARE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...