Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 statusene på facebook? "jeg elsket en agurk på din bil fordi jeg liker det" osv...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Skriv meningen du får i din status. Velg den måneden du er født Januar-------Jeg sparket Februar------Jeg elsket Mars----------Jeg karateslo April------------Jeg slikket Mai------------Jeg hoppet på Juni-----------Jeg luktet på Juli------------Jeg danset Macarena med August--------Jeg hadde lunsj med September----Jeg danset med Oktober-------Jeg sang for November-----Jeg skrek til Desember-----Jeg kjørte over Velg datoen du er født 1-------et fuglebad 2-------et monster 3-------en telefon 4-------en gaffel 5-------en snømann 6-------en gangster 7-------min mobiltelefon 8-------min hund 9-------min beste venninnes type 10-------min nabo 11-------min naturkunskapslærer 12-------en banan 13-------en brannmann 14-------ett utstoppet dyr 15-------en geit 16-------en agurk 17-------din mamma 18-------en skje 19------- en smurf 20-------ett rosinbolle 21-------en ninja 22-------Chuck Norris 23-------en nudel 24-------et ekorn 25-------en fotballspiller 26-------min søster 27-------min bror 28-------en iPod 29-------en surfer 30-------en hjemløs fyr 31-------en lama Velg siste tall i årtallet du er født: 1--------- i min bil 2 --------- på din bil 3 --------- i et hull 4 --------- under din seng 5 --------- Kjørende på en motorsykkel 6 --------- glidende ned en bakke 7 --------- i en heis 8---------- på middagsbordet 9 -------- i bankkøen 0 -------- på badet ditt Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg: Hvit--------fordi jeg er så cool Svart---------fordi det er sånn jeg gjør. Rosa----------fordi jeg ikke er gal. Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det. Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp. Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min leder. Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det. Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka. Brun---------fordi JEG KAN. Annen----------fordi jeg er en ninja! Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll! Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till KVINNLIGE VENNER BARE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå