Gjøkeredet③ Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hvilken søskenvogn/tvillingvogn har du, og hvilken bil? Har i utgangspunktet stor bil, men bagasjerommet er såååå mongo at jeg føler ikke jeg får plass.. Har sett på Mountainbuggy og Easywalker....
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 da jeg hadde tvillingene i vogn (noen år siden nå) så hadde vi først en golf stv 94 mod ( den hadde merkelig nok stort bagasjerom) mindre plass i baksete. fikk fint inn vogna. så vraka svigermor den å vi kjøpte avensis 99mod. der fikk vi også greit inn vogna. har hatt simo kombi vogn til tvillingene og brio sitty. simo er en stoor vogn men fikk greit plass til den.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Vi har en TFK twinner twist til tvillingene og den får god plass i bagasjerommet på vår passat stv. fikk den også i bagasjerommet på mannens bil en Golf Cabriolet Når vi har den i passaten kan vi sette den på høykant og har 2/3 av baggasjerommet ledig for annen baggasje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå