Gå til innhold

Jeg liker menn med makt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen her inne har det på samme måte eller hatt det.. Jeg har et pinlig problem... Jeg tenner og liker kun menn som har noen slags form for makt, eller blir sett på som mektige menn. Jeg elsker å tenke på at jeg får dem til å bli myke for meg og åpne seg opp for meg.. Har prøvd å gå ut eller være i forhold med menn som er snille, ikke så rike osv, men det går bare ikke, jeg blir ikke tent... Jeg blir bare kvalm!

Men en mann med dyr bil, tar meg ut på dyre resturanter, dyr hotell og har sex i boblebad tenner meg så sykt...

Jeg vet jeg er så tragisk, jeg er bare ærlig om meg og jeg vet ikke om jeg kan forandre på det?

Ønsker ikke å høre dritt her nå.. Dette er et seriøst innlegg..

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du blir litt eldre vil dette roe seg og du ser verdien i de mennene du blir kvalm av nå.

Gi det tid og lær deg å sette pris på hvem mennesker er, i stedet for hva de har.

Skrevet

Du er altså en slags hore, altså?

Skrevet

Hore på hvilken måte mener du da? .. Føler meg absolutt ikke som en hore da jeg er i forhold med dem.

Skrevet

Du får jo på en måte betaling for forholdet, siden det er snakk om dyre hoteller, restauranter osv. Du fremstiller det som at disse mennene bruker mye penger på deg, mens de du blir kvalm av ikke gjør det.

Ser du ikke selv at dette omtrent gjør deg til en prostituert?

Skrevet

Kanskje det er slike mannsroller du er vokst opp med, og menn som ikke er slik blir da ikke "ekte menn" for deg?

Er din far rik og mektig?

Skrevet

Ja min far var rik og mektig, han døde da jeg var 12 år.. Han hadde alltid fine biler, fikk alltid masse penger av ham til det jeg ville ha osv.. men var skilt med min mor..

Så jeg er prosituert fordi jeg blir påspandert tur av typen?? Haha.. ?

Skrevet

Ja, enhver kvinne som ikke bidrar selv er en prostituert. Forskjellen på deg og en som går på gaten, er at du har mer til felles med luksushorene...

Skrevet

Hvis jeg skal leke litt hobbypsykolog så kan det være at du ikke helt har bearbeidet det å miste faren din. I tillegg så er det ofte slik at når man mister en forelder i ung alder, så idealiserer man ofte denne personen, slik at kanskje faren din er en slags helgen for deg. Altså en perfekt mann.

Da vil du lete etter noe som ligner han, for du husker kanskje ikke noen negative sider ved han.

Nå er jo ikke nødvendigvis noe galt med rike, mektige mennesker (kanskje var din far faktisk en fantastisk mann), så lenge du er lykkelig og blir behandlet med respekt.

Skrevet

jeg finner meg alltid en mann som behandler meg med respekt.

Skrevet

Ja, jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg tiltrekkes også menn som har høye stillinger, er smarte og har høy sosial intelligens, osv. Jeg føler det gir MEG litt mer makt også..

Men når dette er sagt, så vet jeg at det er fordi jeg ikke har spesielt god selvtillit, er ganske sjenert og usikker i mange situasjoner. Heldigvis har jeg utseendet med meg (og iq´en) så det veier opp litt ;)

Jeg har forresten en samboer som gjør det kjempebra på jobben og jobber seg oppover i systemet. Er kjempestolt av han, men vet at om han hadde vært en ´vanlig´ elektriker så hadde jeg elsket han like mye da også. For snillhet er det viktigste uansett..

Skrevet

Som du beskriver det her tiltrekkes du ikke av menn med makt, men av menn med penger... Vil si det er litt forskjell på det. En politimann feks har makt, men ikke penger. Du hadde nok ikke tent på ham.

Om du er hore eller ei kan bare du svare på, men det høres jo forferdelig mistenkelig ut.

Sex i boblebad kan du ha med hvem som helst, trenger ikke ha så voldsomt med makt for å ha det. Jobber du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...