MammanTilEmma❤ Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 snuppa og jeg samsov de første mnd, litt før hun var3 mnd la vi henne i egen seng på kvelden.. da sov hun 5-8 timer før hun våknet å ville ha mat... men den siste uken har hun bare vært urolig.. vanskelig å legge på kvelden.. men de siste 2 nettene så har hun ikke ville sove i sengen sin.. hun sover 15-20 min så våkner hun.. å da tar jeg henne i senga mi å jir henne mat å da sovner hun.. tar henne da over i egen seng igjen, da våkner hun igjen etter 10-15 min.. sånn holder vi på 2-3 ganger før jeg gir opp å i stedet har henne i min seng.. men det blir ikke bedre av den grunn.. hun er urolig hele natta å henger i puppen for det meste.. å mamma selv sover nesten ikke!! begynner å bli klar å sliten nå, å vet ikke helt hva jeg skal gjøre:/ hva er det med henne??
Gulosten™ Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Får hun noe annet å spise enn morsmelk? Min er også 4 1/2 mnd og han må ha 2 måltider med grøt om dagen for å sove mer enn 2 timer sammenhengende om natta.
MintCondition Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Kan godt hende hun trenger mere mat.
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 har bare morsmelk enda ja, fått beskjed av HS å vente md fastføde til hun er 6 mnd pga at hun legger på seg så godt!
Gulosten™ Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns du skal spørre på helsestasjonen en gang til! Min er også stooor, og store barn trenger mye mat. Hvis hun ikke har begynt med tenner da?
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2010 Ja, hun legger på seg over 1 kg imnd nå,å er nermere 9 kg! hun har klødde i munn i noen mnd nå.. så vet ikke! er de sånn da?
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Siden hun er så stor tror jeg nok hun kanskje har behov for mere mat. Det gjør ingenting å begynne med litt grøt nå.
MammanTilEmma❤ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2010 har jidd litt smaksprølver i grøt tidligere, så vet hun liker det:) så det blir vel det til kvelds.. så håper hun sover lenge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå