Gå til innhold

Noen som har abonnemang hos NETCOM her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å flytte over til Netcom jeg,har Telenor nå,men er så lei av dårlig signal,er f.eks nesten ikke mulig å snakke i mobil her jeg bor,selv om d er mange hus her..

Faren min og dama har Netcom.De har kontantkort! Snakket med faren min på tlf i går kveld og han fortalte hvor bra d er med Netcom.Jeg kikket på nettet samtidig som vi pratet,og der leste jeg om FlexiTalk.Det virket veldig billig! Noen som har FlexiTalk som leser her som kan fortelle om om den samtaleprisen der er til alle,både netcom og telenor og andre mobiloperatører OG om d er til hustlf??? D står ingenting om d på nettet skjønner dere.

Og så fortalte faren min om noe bra greier der man kan betale 29 kr i mnd og da får ringe til alle andre Netcomkunder.Gjelder dette BARE kontantkort eller er d for abonnementer også???

Når man fyller på nettet om man har kontantkort så får man 40 %ringerabatt.Det står bare det..Vet dere om d gjelder til alle,medberegnet hustlf????

Håper virkelig på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netcom opererer med lik pris- uansett hvem du ringer til.

Altså samme pris uansett om det er netcom telenor osv.

Man kan velge en bestevenn gratis, altså den du prater mest med osv. Det er gratis og man kan da ringe og tekste gratis med denne personen.

Betaler man 29 kr i mnd

kan man ringe gratis til alle netcom kunder. Det er mye mulig du må betale oppstarts avgift.

Det går ikke ann og fylle opp hustelefonen, så dette gjelder bare mobil. Om du mente om det gjalt når kontantkort eller youngtalk fyller opp mobilen sin online, er det igjen lik pris uansett hvem de ringer.

Håper du ble klokere

Mvh

Skrevet

Så d går an å ringe billigere til hustlf når du fyller på nett?? Og d gjelder likens om man fyller på på mobilen?? Har du noe peiling på hvor mye man betaler på å ringe og sende sms når man fyller på på nettet eller mobilen?? 40 % lavere stod d,men ikke hvor mye d kostet!

Skrevet

Du skjønner at dette ikke gjelder flexitalk men bare youngtalk og kontantkort sant?

Det blir nettop det. 40% billigere.

Så ettersom originalprisen er 1,49 kr. Blir det ca 0,87 kr minuttet!

Skrevet

D er jo billig da:).Joda,skjønner det:).Men hvis samboeren min også skal ha netcom regner jeg med at han vil ha kontantkort.

Det var en ting til jeg lurte på..Den snakkepakken..Man betaler 199 kr mnd.og så får man 3000 ringeminutter pr mnd.Gjelder dette bare netcom? Gjelder d OGSÅ til alle hustlf?? D eneste som står er at d gjelder ikke spesialnr! Hvis d gjelder alle lønner d seg jo! Slipper å bruke hustlf da:).Får da også ringt mye mer:)

Skrevet

Vi har netcom ucan2 og er veldig fornøyde. alle her i huset har det, og min manns ex-kone med hennes familie. Vi ringer og sender mld gratis til alle med netcom, og det er igrunn disse vi ringer mest, det var derfor vi valgte dette.

Men vi har veldig liten telefon regning. Sist det dumpen en regning i postkassen var den på litt under 300kr. for 3mnd. Jeg har 1000kr gratis, som blir fordelt over ett år, så jeg betaler ikke noe for å ha dette abonnomanget egentlig.

Men jeg bryr meg ikke hvem jeg ringer og hvor lenge jeg ringer. Jeg kan sitte i flere timer å snakke med mamma som har telenor på hustlf og mobil.

Min mann fikk 1000kr når han vidreførte abonnomanget nå sist, og da fikk han ikke regning før de 1000kr var brukt opp. Man kan velge ny tlf eller disse 1000kr. De ringer hvert år og spør hva vi vil, så vi slipper å passe på dette selv.

Også kommer det ikke regning før man har kommet over 200kr, så ikke alltid vi får regning hver mnd.

Vi har veldig godt forhold i forhold til telenor, derfor jeg skifet til netcom for mange år siden. Men vi har litt problemer, av og til får folk opptattsignal når de prøver å ringe, men ringer de engang til så er alt i orden. Dette kan skje en gang i mnd ca, så jeg ser ikke på det som ett problem. Vi får mld rett etter at vi har ubesvart anrop så det er bare å ringe opp igjen.

Skrevet

ucan2,hva er d for noe da?? Stod ikke på listen over abonnemang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...