Gå til innhold

Bdsm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har nå tre barn sammen og har vært sammen i 12 år. Vi har det kjempefint sammen, men sexlivet har vært litt labert den siste tiden. Så vi bestemte oss for å gjøre noe med det, og har begynt å utforske bdsm sammen. Har alltid likt å bli tatt litt hardt i osv, men dette er virkelig så utrolig riktig for oss. Tror aldri jeg har vært så klar og tent som jeg har vært siden vi begynte med dette. Det er nok med ett blikk fra samboeren, en sms eller beskjed om morgenen om hva jeg kan vente meg senere så blir jeg gående rundt med sommerfugler i magen resten av dagen. Jeg tenner helt klart å underkastelsen, på å bli bestemt over og satt på min plass, og han på å dominere, bestemme osv. Helt utrolig med tanke på at jeg er adm dir, en selvskreven leder i de fleste situasjoner. Det er kun i sexlivet han dominerer og jeg underkaster meg, i livet ellers er vi jevnbyrdige. Men, han kan helt ut av det blå, feks mens vi ser på tv, spiser kveldsmat osv ta meg ut av dagliglivet og inn i den andre verdene. Helt og holdent fansastisk! Noen andre her som har erfaring med bdsm som har lyst til å fortelle hvordan deres liv arter seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring selv, men det var morro å lese om din! :)

Meg og gubbe fantaserer litt om å strekke strikken litt lenger, men det er ikke bare bare å komme i gang. Hehe.

Hvordan startet det for dere? Bare gjorde det en gang?`Hehe...alt en skal lure på :P

Skrevet

Vi hadde pratet litt om det, at det kanskje kunne være noe for oss, men aldri gjort noe med det. En dag for ca en mnd siden, fikk jeg en sms fra han på jobben. Han var ute og reiste med jobben sin og skulle ikke kom hjem før sent på kvelden. I den sto det: "Når jeg kommer hjem i kveld, vil jeg finne deg på soverommet, knelende med ansiktet vendt mot vinduet. Du skal være glattbarbert over hele kroppen og naken. Du skal være klar for å ta i mot meg slik jeg ønsker det og ikke snakke med mindre du blir snakket til. Er dette forstått?" Og så var vi igang da:))). Vi snakker mye sammen om hva som fungerer og ikke, men det er etter at vi har gjort noe, mens det pågår, kan jeg ikke stoppe opp og diskutere med mindre han tråkker helt over og da kan jeg stoppe det hele med ett stoppord som vi har avtalt på forhånd.Så langt har ikke det vært nødvendig. Han driver det hele fremover i ett tempo som hele tiden får meg til ønske meg mer, vi skynder oss langsomt for å si det sånn.

Hi

Skrevet

Høres jo veldig spennende ut :) Har også alltid hatt en tiltrekning til det å bli "tatt". Og tror min kjære kunne vært ganske så keen på ei "forsvarsløs" dame han kan gjøre som han vil med..hehehe.. Tror jeg må snakke litt med gubbe i kveld jeg :D

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! :)

Skrevet

Tror det er ganske mange som har en del fantasier i denne retningen, men det er liksom ikke helt sturent. Men mitt råd til de som øsnker seg noe sånt, er å snakke med parneren sin. De fleste menn kan ikke få nok sex, og på denne måten her, kan de få seg ett knull akkurat når de vil sånn de vil ;-) Er ikke så mange som sier nei til det vil jeg tro..

HI

Skrevet

Du får google det og se hva som dukker opp. Mange grader av dette da, ikke alle som tenner på å ekstrem smerte eller smerte i det hele tatt innen dette spekteret.

Vi driver nok med en light versjon. Noen fysikse restiriskjoner som håndhjern, lett smerte osv, men for oss ligger det mest på det psykiske planet.

Hi

Skrevet

Dette er noe som jeg tenner enormt på, tenker på det ofte. Men jeg synes det er så utrolig flaut! Har vært sammen med mannen min i 7 år og har enda ikke tort å si noe om det til han. Tenk om han ikke vil, om han synes jeg er rar. Vi snakker igrunn ikke noe særlig om sex og det er ikke noe jeg bare kan ta opp sånn uten videre, i en bisetning liksom. Men jeg vil!!! Noen tips til hvordan jeg skal gjøre det???

Skrevet

Skriv et "brev". Altså. Start med overskrifta "Fantasien min" eller noe i den duren, også skriver du om "drømmefantasien" din. Så etterpå kan du spør han hva han syns om det. Liker han ikke helt den sjangeren så bare sier du "jaja, det var nå bare et lite forsøk på å gi deg ny tenning" e.l. :P Blir han gira så spør du om det er noe han kan tenke seg å prøve ;)

På den måten sparer du degselv for en form for avvisning dersom dette skulle være fullstendig uaktuelt for han. Og dersom han skulle like det, så har jo han allerede fått vite akkurat hva du drømmer om. Ingen mann kommer til å ikke like å vite at han gjør AKKURAT som du drømmer om..hehehe. Menn liker å være BEST vet du ;) Ego-boost på høyt plan, vil jeg tro.

Har ingen erfaring selv på området, men dette er måten jeg har luftet en liten fantasi for mannen min...bare at jeg var litt mere direkte da, siden det ikke vær så "langt" som bdsm kategorien.

Det værste som skjer er at han sier nei :) Har man et godt og trygt forhold, så tåler man å høre det og.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...