Lavendel*06*10* Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Skal gi han litt nan i dag , men har bare de ferdig blanda pakkene her. Der står det ikke noe om hvor mye han skal ha. Noen som kan hjelpe?
mamma i vest :) Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 har alltid ammet, men eg trur det er i underkant av 1 dl, noe rundt der... babyen regulerer jo ofte dette selv
Rampongi Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Om han ikke har fått før ville jeg ikke ha gitt mer en 20/30 ml istarten og sjekka om han tåler det først. deretter evn gitt mer om noen dager Vi bruker ikke nan, men hipp. Piraten fikk litt nan på sykehuset når hun ble født og ikke ikke mye.. Lurer på om det var 10 ml per måltid jeg, men da var hun jo bare noen dager gammel.. Lykke til!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Lillegutt fikk ogsaa bare 10 ml paa sykehuset. Da vi dro hjem fikk vi beskjed om aa öke med 5 ml pr. dag. Saa ville det stabilisere seg etter et par uker. Saa pröv med 50 ml, saa drikker babyen din det han vil ha
Gjest ->>- Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Så mye han vil ha. (Det kommer jo litt an på hvorfor du skal gi ham det, da. Om det er f.eks grunnet lite melk hos mor anbefales amming først, og da vil jo mengden erstatning bli mindre enn om det er fordi mor ikke er til stede e.l.).
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg fylte ca 60 ml jeg. Men det var etter puppemåltid, og hun drakk kanskje bare halvparten av det. Men de er som regel mette når de bare "tullsuger", eller slipper taket på flaska. Evt. de har en rap på lur. På pulverpakkene står det at det de har behov for 80 ml. Men det er jo bare veilende, noen trenger mer, noen trenger mindre.
tralletonetroll Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Jeg amma han ganske mye før jeg økte på med 30 ml. Dette for å sjekke hvor mye han hadde fått seg via brystet. Så du kan i hvertfall gi det. På sykehuset fikk han 10 ml i kopp i slengen. Mens vi venta på jeg kom meg til hektene.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Jeg fikk anbefaling om å prøve med 30ml, men det er etter amming altså. Lag 50 ml og så ser du hvor mye han tar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå