Tiril_Sofie Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 hvor mye har dere i lån? hvor mye tjener dere?
bever Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Vi har vel ca 1,3 mill i lån (inkl leil, bil og campingvogn). Tjener ca 800.000 tilsammen. Har valgt å bo litt trangt.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 ca. 170 000 kr tror jeg. Vi tjener tilsammen rundt 800 000 i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå