Spaniella Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hvor ille er dette, egentlig? Kom dere i gang etterpå eller var det forgjeves? Lurer på om jeg skal be om det på kontroll på fødepol. torsdag, men vet ikke om jeg tør
ellesant Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har blitt strippet de to siste gangene, har da hatt åpning, og det var på nr tre og fire, kan være det er mer effektivt da... Jordmor utvider åpningen med fingrene sine, det er litt ubehaglig, men det hos meg har det virket, og jeg har gått i fødsel etterpå.
NormaJean Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Funket ikke på meg:( men skal definitivt prøve igjen denne gangen også.... Det var ikke så fryktelig vondt, bare ubehagelig.
Spaniella Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 Ok, takk for svar, begge to! "Ubehagelig" burde jeg klare. Noen andre som har forsøkt dette?
Mrs Inked Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Jeg ble strippet 3 ganger på 1 uke og det gjorde at jeg kom inn med 7 cm åpning=) Var nok litt vondt, men ikke så vondt at jeg aldri kunne gjort det igjen.
Spaniella Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2010 Ok, gikk du i gang umiddelbart etter tredje gangen? Vet det er veldig ulikt hvor "hardt" de tar i med strippingen, merket du noe forskjell fra gang til gang?
NostraStoria Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Har blitt strippet en gang, men det hadde ingen effekt. Ble forsøkt strippet 1 uke etter det også, var en god del vondere men ingenting skjedde etterpå da heller. Tror ikke du skal være redd for det! Noen er kanskje mer hardhendte enn andre, men det er bare ubehagelig og tar heller ikke lang tid.
Spaniella Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk for alle svar! Dette høres overkommelig ut
Mrs Inked Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Hadde vel 2cm første gangen de gjorde det så hadde jeg vel 4 cm gang 2 og 3. Tredje gangen var på en fredag, og hun kom på mandagen og da hadde jeg som sagt 7cm=)
Mrs Inked Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Merket ikke no særlig egentlig. Ikke før vannet gikk mandag 28.04.08 kl 03 og da var det bare å dra på sykehuset. Så var hun ute 06.52=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå