Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Traff en fyr for en måned siden, gikk ut på mange "korte" dater, siden han er opptatt og jobber mye. Allerede etter første gang vi møttes sendte han mld og sa hvor utrolig pen jeg var osv. På første date ga han meg et kyss og sendte mld og fortalte hvor utrolig nydelig jeg vr og hvor lett det var å prate med meg.. andre date, sa han at han likte meg utrolig godt for å være så kort tid. osv.. så nå kontakter han meg hele tiden og sier jeg er så fin pen osv, han tenker på meg fantaserer om meg osv.. jeg er litt med på leken her da.. er veldig tiltrukket av ham.. Så nå har han invitert meg bort en helg på hotell osv, siden vi bor langt vekke fra hverandre (møtes på midten) .. Så forteller han hva vi skal gjøre osv, at det skal bli helt fantastisk osv. Vet ikke hva det er men, jeg synes det virker som han liker meg så godt alt, kanskje litt for fort osv? Han er en litt spesiell og synes jeg, drikker ikke alkohol, har aldri rørt osv, går i kirken søndager?! hehe.. har veldig høy stilling osv. veldig "ordentlig" av seg..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 ute på byen, han var ute med jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Noen ganger skulle man hatt referanser å ringe til når en møter en ny. På det du beskriver så virker han i overkant ivrig, er grenseløs (når han kontakter deg så ofte), opptatt av sine egne behov. Stol på magefølelsen din, virker han desperat, så stemmer det. Hvid han ringer ofte, så kan et være et tegn på kontrollbehov og det er jo ikke så bra. Bare ikke la deg rive med og bli lurt opp i noe som blir vanskelig å komme ut av. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Han virker veldig respektfull, ikke kontrollerende på noen måter i det hele tatt.. Han sender ofte mld men ikke sånn om jeg ikke svarer osv. Jeg viser like stor intresse.. Jeg er bare vant til å date menn som ikke er flink til å svare på mld osv. Jeg bare vet ikke om det er så bra at han er så intressert i meg alt:) Han sier det var noe sånn som han likte meg med en gang han så meg, jeg gjorde det også må innrømme det var kjemi da..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Han er forelska da stakkars ,kan hende han aldri har hatt noen forhold og vet ikke helt hvordan oppføre seg. Møt han men ikke på en plass alene ,men gi klar beskjed at du ikke går til sengs med han med det første ,si du vil ha eget rom :-) hvis du er usikker vær sammen hele tiden ,men sov alene .. hvis du ikke vil ha sex da .i motsatt fall kjør på......
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 jo vil ha sex.. vi har snakket om sex osv... er så tent på ham osv.. skikkelig tent og vi har ikke hatt sex enda.... Men vil jo ikke virke lett å få men jeg må bare ha ham!!! tror aldri jeg har vært så tent på en mann i hele mitt liv?!?!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 hahaha afrikaner?!?! Nei.. absolutt ikke HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Fra 12:22: Han kan jo bare være noe så enkelt som forelsket, å da er det jo naturlig å være overivrig :-) Så det er vanskelig å si. Bare gjør det føler er riktig, og det at du drøfter det her er jo et godt tegn...da tenker du jo over saken. Jeg var gift med en som hadde store psykopatiske trekk. Ingenting å utsette på ytre forhold (rik, sjarmerende, smart osv.) Men helt psyko etterhvert. Han var veldig ivrig i starten, sendte meg store blomsterbuketter på jobben og hjem, kontaktet meg mye. Hadde jeg lyttet til mavefølelsen så hadde jeg nok trukket meg unna. Men på den andre siden er jeg glad at jeg giftet meg med han, flyttet til en annen by...for da jeg ble skilt, så traff jeg en annen i denne byen som jeg nå er gift med og har fått to flotte barn med. Så livet er rart noen ganger :-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Hahahaha??? Hvorfor ler du? Afrikaner???? Hva var så villt med det spørsmålet? Jeg spurte bare fordi jeg selv er afrikansk, og syns han hørtes ut som om han var det. Kulturelle forskjeller vettu!!! Mennene gir kvinner komplimenter mer enn Norske menn. de er ikke redde for å vise hva de ønsker. Pluss det med kirke og ingen alkohol fikk meg til å spørre. Et enkelt nei hadde holdt!!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Ok, sorry dette ble misforstått her nå... nei jeg lo ikke av at spm om han var AFRIKANER, bare synes det ikke ga noe mening og spørre om han var afrikaner?!?Det hadde vært det samme som å spørre om han var russer? Men nå som du forteller meg det så er det faktisk sant, afrikanske menn er utrolig flink på å gi komplimenter! Men du har rett; Han er ikke norsk, han er britisk.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Hvis magefølelsen din for han er god, hadde jeg dratt jeg om jeg var deg. Du kan jo ta noen forholdsregler som å informere om hvor du skal og å bli oppringt. Selv om det selvfølgelig ikke er idiotsikkert. Men det er det faktisk aldri når man er kvinne og dater. Har noen skumle hensikter, kan de like godt gjennomføre det hvis dere møtes ute. Du får gjøre det så sikkert som mulig. Men jeg er kanskje ikke rette til å snakke... Måtte mannen min på internett for snart 7 år siden. Møttes på restaurant første kvelden. Dagen etter spiste jeg middag hjemme hos han (med ovennevnte forhåndsregler). 4 dagen "flyttet" jeg nesten inn (han bodde i byen der jeg jobbet så det var liksom litt praktisk... ;-)). 18 mnd senere giftet vi oss. Det er nå 5.5 år siden. Så lytt til magefølelsen. Ikke alle der ute er idioter med ekle hensikter. Noen ganger er det bare full klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå