svima hege Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 hatt en natt med intense verkinger i korsryggen som flyttet seg fremover ,verkinger i kroppen som når man har skikkelig influensa , bare at jeg har ikke det. og lå med bøtta vedsiden av senga for var veeeldig kvalm... hurra for å ha en avslappende helg liksom :S og alt dette begynte etter 3 timer på senteret i går :S håper virkelig ikke dette fortsetter resten av svangerskapet as...er 35 uker nå. baaaah!!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Hufff..... ønsker deg god bedring! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå