Dane Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Tar den relativt liten plass i bil? Er den tung...? Har en vogn nå som er tung og tar litt plass... Vil derfor bytte og ser at det er tilbud på barnas hus nå... Andre ting jeg bør vite om den? Er et lite stykke til BarnasHus for meg, så håper jeg ikke drar på bomtur dit imorgen...
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Jepp, jeg har erfaring, og ikke av den gode sorten. Vognen veltet med jenta mi liggende oppi! Den er smal i setet, og tar ganske stor plass i bilen. Ville ikke kjøpt den!
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Det finnes trehulinger som er både lettere og tar mindre plass i bilen, og som er stødigere. Vi har hatt 3 XL i flere år. Med eldste var vi kjempefornøyd med vognen, syntes det var helt super. Da minsten gikk over til sposrtsvogn ble hele vogna et mareritt. Den veltet i ett sett, han kunne ikke sove i den uten at det stod en krakk under ryggen/hodet hans for nesehjulet stod alltid i været da vi gikk ut for å hente han. Minsten hadde nok lengre rygg enn eldte og dermed ble vogna veldig ustødig. Så om vogna duger er sikkert avhengig av ungen som skal sitte oppi. Men vogna har et annet tygdepunkt enn andre trehjulinger. Da den er nedslått er bakhjulene på samme sted som runpa til ungen. På andre vogner er bakhjulene på samme sted som hodet til ungen, sier seg selv at andre da er mer stødige.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 styr unna sier bare jeg..en av de dårligste vognene på markedet syns jeg
Dane Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Takk for svar! Da tror jeg at jeg dropper hele turen til BarnasHus! :-)
Gulosten™ Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Kjøp deg heller en TFK eller OTH, OTH blir litt lang når den slås sammen men den er bedre å trille enn TFK. Den blir derimot veldig liten og lett sammenslått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå