fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Skal sende ut dåpsinvitasjoner ganske snart, og lurer på hvor lang svarfrist det bør være. Det er akkurat 2 mnd til dåpen. Takk for svar
Ladybug~N&E Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 vi hadde 2 eller 3 uker. sånn at vi visste hvor mye mat vi skulle bestille i god tid før dåpen
Kongeørna Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Vi legger svarfrist tett opp til dåpen, ca to uker før. Vi regner i grunnen med at alle de inviterte kommer, men kan de ikke, gir de som regel beskjed med en gang de får innbydelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå