Gå til innhold

vondt i magen!!!


merete81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over, hvis det ikke gjør skikkelig vondt... Jeg har vært øm i livmoren helt siden jeg kunne kjenne den. Det var jeg forrige gang også.. Tror det er helt normalt, noe vondt må man jo regne med.. :)

 

Hvis du er veldig urolig ville jeg kanskje sjekket det for at du skal slappe av.. Det er jo det beste for babyen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er borte nå, er vel bare at en blir bekymret for har aldri vært gravid før, slik at jeg ikke vet hva som er normalt og ikke normalt!! men er sikkert bare helt normalt.. er litt roligere nå... var aldri sånn veldig vondt.. ;-)) tusen takk for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også det i morges!! gikk over rimelig raskt, så tror ikke det er farlig:)

skal på UL i morgen, så da får jeg jo uansett sjekke om alt er bra!

 

Du kan jo få sjekket det om du er urolig, eller om det blir verre :))

Men er helt sikkert ikke farlig hvis du ikke hadde veldig vondt!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse lykke til!! alt er helt sikkert bare bra, jeg skal på ul til fredag.. gru gleder meg litt.. har ikke vært på ul tidligere i svangerskapet så det blir spennende.. skal du vite kjønnet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for det :)) vi skal faktisk ikke vite kjønnet.. synes det er en del av sjarmen vi da og ikke vite det, selv om jeg skjønner andre mener det er det mest praktiske=)

 

må få oppdatering om hvordan det går med deg da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...