***lykkelig mamma*** Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei, er det vanlig at ømme bryster avtar ? JEg hadde veldig ømme bryster de tre første månedene, men nå har jeg ikke det. Har hørt mange sier at det kan være ett tegn på at noe har gått galt, men jeg håper jo ikke det. Er selv i uke 15 og har vært på UL to ganger og alt var bra da, men det er jo 5 uker siden sist da...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 uke 17 jeg og ikke harr ømme bryster på leeeenge.. ga seg vel i uke 10-11 det hos meg.. men alt bra med den lille når var hos legen i uke 15...
Ladybug~N&E Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 jeg har knapt hatt ømme bryster i det hele tatt dette svangerskapet. første svangerskap hadde jeg ømme bryster til jeg var ca 6-7uker. var nervøs da men det var ikke noe galt. alt er normalt!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 fleste symptomer gir seg i 2trimester.. jeg har så ikke noe igjen her... mulig har noe brekkninger av og til og svimmelhet.. er det eneste... litt stusselig på en måte... uvant når har gått 12uker med kvalme,ømmebryster,krampe lignende i magen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå