Gå til innhold

HALLO, EN TIL I FEBRUAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg vennen. Ja nå nærmer fødselen din seg med stormskritt!! Skulle ønske jeg og snart var ferdig hehe. Alt var flott på ul på tirsdag. Riktig størrelse, nakkefold og det andre var helt topp. Hjerteslag på 154!

fant ikke kjønnet pga han/hun knep beina sammen. Får se på den ordinære. Man ble vinket til, sugde på tommelen og gjespet. Herlig å se. Er nå gått inn i uke 14, og med det gått forbi der jeg var sist. Puh. Nå skal det gå bra. Formen er dårlig, mye hodepine, kvalme/oppkast og bekkenløsning. Men heller det og at det vil gå bra! Ønsker deg masse lykke til, og gi meg beskjed på 2-tri når du har født da!! Stoooor klem fra cathrine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.

Skrevet

Hei!!! Ååå så bra at alt har gått fint:) Må være en fantastisk betryggelse å vite at det er masse aktivitet inni der:)

Blir spennende på ordinær UL da, og se om du får gutt eller jente!

Det GÅR bra denne gangen, helt sikkert:)

Synd at formen er dårlig, men kanskje litt ok også ja;) Man kjenner iallefall at man er gravid... Håper uansett at det går over litt om ikke annet. Tok sin tid for meg, men faktisk har bekkenet blitt bedre i siste trimester.

Nå er det bare ti dager igjen, og det er helt ok... Begynner å bli tungt nå, men samtidig så er det litt rart å vite at det snart er over. Vi skal jo ikke ha flere barn etter denne (er vi ganske sikre på) så det blir nok litt vemodig å ikke være gravid lenger også. Skal rope ut jeg:)

Lykke til du også! Stoooor klem tilbake :):)

Skrevet

Å herregud så fort tiden har gått hehe. Blir nok deilig å få det overstått ja. Godt at bekkenet ditt er bedre!! Gleder meg til å snakke med deg etter det er overstått. Du får samle opp litt krefter i mellomtiden. Ja blir absolutt ikke flere her heller hehe. Da har vi 4 tenåringer tilsammen som er et kapittel for seg selv hehe, og en nyfødt sammen. Da tror jeg vi får si oss fornøyde med det. Ha en fin kveld. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...