Makko med to små gutter Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei, Kunne tenkt meg å begynne å trene pilates igjen. Noen som har tips om video?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 De har noen dvd om pilates og andre ting på Notabene Lurte på å kjøpe det selv.. men må en ha en matte?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 ta en titt på tvshop, windsor pilates er bra. noen ganger er matta med på et tilbud der, ellers bare kjøp den i tillegg.
Rampongi Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Windsor`n er ganske god til tross for at den selges på tvshop (innbiller meg at det er bare tøys og tull på tvshop ) Jeg fant noen videoer på nett med Mari Windsor og de synes jeg er gode i allefall. hun har noen videoer som fokuserer på mage og noen på lår og noen tar for seg hele fjøla..
Makko med to små gutter Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2010 Matte må man ha... Har endel av dvd'ne til mari windsor, men hun har da så forferdelig stemme...
Rampongi Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 hihihi, enig i det med stemmen ja. ekstra motivasjon til å gjøre sitt beste og slå av etterpå Jeg trener mest pilates på elixia, men noen dager må jeg til pers her på stuegulvet med mari på øra..
minni08 ♥ Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 tenkte og å få meg en pilatesvideo event. yoga:) ..men så for meg at puzzlematta ( sånn for å leke på) til minsten kunne fungere som pilates matte og.. hehe så slipper man å ha så mye greier i stua:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå