Gå til innhold

Wee... Jippi.. !! Jeg så et 6 tall i dag.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge gangen jeg har gått gravid så har jeg lagt på meg masse + litt til.. Første gangen startet vekten på 58 og var 94 når jeg første.. Hjelpes.. vel klarte gå ned til 60-62 igjen..

Nå veide jeg 92 når jeg fødte.. Og når jeg gikk på vekten i dag så veide jeg 69.8.. Gir meg nesten håp om at jeg igjen kan veie 60 kg når sommeren kommer.. :) :)

Bare et lite gledesutbrudd fra meg.. hehe.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flink du har vært!

-Hvordan har du gjort det?

Dette gav meg motivasjon til å gjøre et nytt forsøk.

Skrevet

Bare passer på hva jeg spiser (tidvis).. Dvs at jeg kan også ha dager hvor jeg tar helt av og gafler i meg alt av usunnheter..

Ikke noe som er forbudt i kostholdet.., men alt med måte.. ;)

Gikk turer noen dager i uken.. Ca 3-4.. Men ikke nå på vinteren.. Brr.. Hater kulden.. Også prøver jeg minst 4 ganger i uken og gå på stepperen som jeg har her hjemme .. En liten ministepper som virkelig er effektiv. Går meg god svett og sliten på den og avslutter med situps.. Enkelte dager så fyller jeg også vann i 0.5l flasker og har disse i handen mens jeg går på stepperen.. Med sand vil flaskene blir tyngre.. :)

Skrevet

hmm noen går lettere ned en andre... Her passer jeg på hva jeg spiser (spiser litt sjokolade på lørdagen), spiser sunt, men sulter ikke. Går tur ca 1time hver dag, og trener hard 3-4ganger i uka....-går ikke ned et gram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...