Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 jeg lurer på hvordan var det det begynte å gi seg...? jeg har kastaopp hver dag siden jeg var 7 uker på vei.. nå i det siste har jeg ikke vært fullt så kvalm og det gikk 3 dager imellom før jeg imårrest kastaopp igjen.. men tenkte at det kanskje begynner å gi seg nå da? eller er det bare "flax" kanskje,.hehe.. er 15 uker idag så Tenkte jeg skulle høre iallefall:)
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Godt at det begynner å bli litt bedre da:) Jeg hadde ekstremkvalme i første svangerskap å da gav det seg ikke før uke 25, gikk jevnlig til akupunktur. Dette svangerskapet var jeg litt tidligere ute med sykemelding så gikk 1 mnd 100% sykemeldt og 1 mnd 50%. I romjula når alt stress på jobben hadde gitt seg våknet jeg en morgen og kvalmen var borte, over natta bare. Utrolig deilig. mener at det var uke 16, at fostret var 14 uker. Håper det gir seg for deg snart også, utrolig slitsomt å gå rundt å være kvalm og kaste opp!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Ja det er som meg det, første svangerskapet kasta jeg opp hver dag i 8 mnd :s men det føles mye bedre nå.. så da er det jo kanskje et lite håp Det hjelper kanskje å få slappa av masse og slikt ja, jeg har reist så mye i det siste..men begynner og få slappa av nå Så bra at det ga seg for deeg også, så får jeg satse på at det er helt borte til meg snart og hehe takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå