Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 har non av barna deres hatt det? hvordan var formen og hvor lenge varte d? Jeg er sikkert på at sønnen min har det,han hadde to dager med høy feber,så gikk den ned litt og så fikk han utlsett på kroppen. har hatt alt fra 38- 40,3 i feber på kvelden,men så og si feberfri på dagen (37,8-38) i 5 dager nå...nå ser det ut til at utslettet driv å går bort... var hos legen på tosrag med han,og da fikk han et stikk i fongeren,men prøvene viste ingen ting da...utslettet kom på fredag.. Er det nødvendig å gå til legen å konstantere den fjerde barnesykdommen,siden jeg er helt sikker på at det er det? han har alle symptomene...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Nei det går over av seg selv. Vi fikk samme diagnose, men det er nok ingen medisin å gi for dette, tror det er et virus? Uansett var formen stigende etter at feberen hadde sluppet, men poden var ikke seg selv igjen før en uke etterpå (grinete og ingen matlyst) God bedring!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 han her har dårlig matlyst og grinete han også.. Nei man får jo ikke noe for det. vet du om det er smittsomt? kan han gå i barnehagen selv om han har utslett? sender han ikke hvis han har feber altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå