Gå til innhold

den fjerde barnesykdommen


Anbefalte innlegg

Skrevet

har non av barna deres hatt det? hvordan var formen og hvor lenge varte d?

 

Jeg er sikkert på at sønnen min har det,han hadde to dager med høy feber,så gikk den ned litt og så fikk han utlsett på kroppen. har hatt alt fra 38- 40,3 i feber på kvelden,men så og si feberfri på dagen (37,8-38) i 5 dager nå...nå ser det ut til at utslettet driv å går bort...

 

var hos legen på tosrag med han,og da fikk han et stikk i fongeren,men prøvene viste ingen ting da...utslettet kom på fredag.. Er det nødvendig å gå til legen å konstantere den fjerde barnesykdommen,siden jeg er helt sikker på at det er det? han har alle symptomene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det går over av seg selv. Vi fikk samme diagnose, men det er nok ingen medisin å gi for dette, tror det er et virus? Uansett var formen stigende etter at feberen hadde sluppet, men poden var ikke seg selv igjen før en uke etterpå (grinete og ingen matlyst) God bedring!

Skrevet

han her har dårlig matlyst og grinete han også..

Nei man får jo ikke noe for det.

vet du om det er smittsomt? kan han gå i barnehagen selv om han har utslett? sender han ikke hvis han har feber altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...