Musemor med tre søte små Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Ok, noen ganger får jeg litt rare ideer. I går kveld var en slik kveld. Mannen har en slik pulsmåler, hva men å prøve den på magen. Først får jeg ingenting, så et lite øyeblikk, et par sekunder, får jeg opp 171. Prøver igjen 10 min senere, og igjen, først ingenting, så et kort øyeblikk, et par sekunder 163. Så er det store spørsmålet, var det babyen, eller bare pulsmåleren som tullet....
jentemamma Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Oi, det fikk jeg lyst til å prøve!! Det må vel være den lille spiren??!! Men vår er i bruk akkurat nå fordi mannen er på skitur;) Hvor langt på vei er du?
Musemor med tre søte små Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Er bare 8+4 nå, men når jeg gikk med guttungen klarte legen å høre han med dopler nåe jeg var 7 uker og noen dager. Så håper det er den ;-)
hope&love Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 hehe, kor arti! Skulle ønske vi hadde en sånn en
:) ! Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Er det en pulsmåler du har rundt brystet når du trener du brukte ? Altså en pulsklokke ?
Musemor med tre søte små Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2010 Ja, det var en slik en. På den vi har er det følere på siden, og sender og batteri i midten. Tok følerne på hver side av skambeinet, og "dyttet/presset" litt ned siden livmoren ikke enda er over. Batteri/sender biten stod litt opp i været, men det gjør ingen ting. Og et lite øyeblikk, to ganger, fikk jeg utslag i går kveld. Har ikke funnet noe idag, men siden jeg bare er 8+4 regner jeg gårsdagens utslag som flaks
:) ! Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Okej Da skal jammen meg jeg prøve også! Jeg er 11+2!
Snuppa<3 Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Hehe, bare måtte prøve dette her. Har en pulsmåler av det litt upålitelige slaget, har f. eks. store problemer med å finne min egen puls Men prøvde den på magen, på samme måte som du, og kom jammen meg opp i 140, heheh, hver gang, kun på en spesiell plass. Spiller den meg et puss? hmmmm, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå