ღMorgenSolღ Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Siden forge søndag nå har jeg hatt kraftige maserier.. Igår begynte det komme i ryggen, og har holdt det gående over natta så jeg kun har sovet litt innimellom i et par timer.. Jeg har alltid hatt et godt sovehjerte og sover meg gjennom det meste, men dette har blitt så vondt at jeg har våknet ca hvert 10.min av dem. De kommer ikke helt regelmessig, men de er skikkelig vondt!! Er slik at jeg ikke vil bevege meg og ikke vet hvordan jeg skal puste når det er der.. . Vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til, får jo bare beskjed på føden at det er ikke nødvendig å komme før det bare er 5min mellom. Fikk også beskjed da jeg ringte føden at en knapt skal kunne snakke eller gå når en har riene! Men jeg kan nok gå, men det kjennes jo ut som jeg skal knekke på midten.. Forvirra, oh yeah! Noen som kan hjelpe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå