Gå til innhold

Halsbrann- noe som hjelper???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp! har begynt å få halsbrann de siste dagene og det er jo helt forferdelig!! Særlig når jeg ligger ned og bøyer meg velter det magesyre opp i munnen på meg. æsj!

noen gode tips? er det helt greit å ta sanmarin o.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytende Gaviscon anbefales til gravide..det hjelper som bare det!

Nå i 3. semester hadde jeg aldri overlevd uten.

Den kommer også i tablettform, men har hørt at de er vanskeligere å få i seg + at de ikke er like effektive.

Skrevet

Kjøp inn masse lovehearts, det hjelper når det står på

Skrevet

Støtter Gaviscon! Husker fra forrige gang at jeg brukte det hele siste trimester, og jeg er godt i gang denne gang også. Alfa og omega for meg! Har bare flytende, så kan ikke svare for tablettene...

Skrevet

Gaviscon tabelletter smaker pyton men er effektive- funker for meg. Har en følelse at tomatsaus mat gir meg mest plager - innbilling eller ikke.

Skrevet

Jeg har prøvd det meste, men ingenting hjelper for meg ihvertfall... har funnet ut at det mest effektive er å spise veldig lite mat om gangen, så fordøyelsen begynner å fungere litt... Så avslutter jeg dagen med masse melk... helst 2-3glass... Men det er forferdelig frustrerende de dagene ingenting fungerer... lykke til med å finne ut hva som passer for deg...

Skrevet

Har også hørt at lovehearts hjelper. Jeg har heldigvis sluppet unna så langt, men forebygger med en rull lovehearts innimellom allikevel :)

Skrevet

takk for hjelpen jenter! løp og kjøpte lovehearts og det hjalp faktisk veldig.. deilig :) håper på en bedre natt i natt

Skrevet

love hearts hjelper en liten stund, men tviler på at det er noe særlig å knaskre det hver natt for tennene sin del;) gaviscon tyggetabletter smaker pyton og kan tas med i veska og overalt, men det hjelper og du blir fort vant til de!!:o) Jeg har en pakke på nattbordet, en i veska og en i bilen...

Skrevet

Jeg tygger på Link. Men når det er veldig kraftig må jeg gjerne ta 2 eller 3 rett etter hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...