musketingen Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Gleder meg veldig, og mange ting og tenke på! Lurer på om dere vet om noen forum hvor man snakker om interiør og oppussing? Jeg er inne på byggebolig.no der er det myyye å lære, men tenkte på en side hvor man snakker med interiør...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 http://forum.nybaktmamma.com/forumdisplay.php?f=221 Er et annet "baby-forum" med mange nyttige diskusjoner vedr. hus og interiør
musketingen Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 OKi, da skal jeg sjekke den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå