NostraStoria Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Håper virkelig det blir baby på oss i morgen! Jeg er sykt lei akkurat nå, hadde ikke trodd at det skulle ta så lang tid.. Er det bare oss igjen som er så langt på overtid nå eller? Masse lykke til deg også!!!
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 jeg tør ikke håpe på noe i morgen da... På Haukeland kan man gå 19 dager over, får jeg beskjed på det kommer det til å klikke. ALT er jo vondt, spesielt å ligge! gleder meg til å få høre hvor moden jeg er... En som kaller seg Lolita (pluss noe mer) er akkurat like langt som meg, men har ikke sett noe til henne de siste dagene, så kanskje hun har fått... ellers er det vel bare oss igjen:( folk føder jo som bare juling her!!!!!!! oppdater her inne etter morgendagen når du har mulighet, krysser fingre og tær for oss!!!!!!!!
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Ønsker dere masse lykke til i morgen! Selv gikk jeg 10dager på overtid forrige gang, så dere har min store forståelse,, Denne gang har jeg 7dager igjen til termin..håper selvfølgelig at hun kommer snart, for det er vanvittig tungt å gå på overtid! Kanskje spes. ekstra for psyken sin del også, for man er så innstilt på fødsel...uten at d skjer noe..blir bare tyngre og tyngre... men, nå skjer det for dere strax uansett! Jeg tipper dere får gode nyheter i morgen jeg! ;O)
NostraStoria Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 19 dager?? Det er altfor lenge. Nordnyma - du får bare klage din nød og ikke gå derfra før du har fått et tilfredsstillende svar. Det er ikke bare bare å gå over tiden særlig når en har så mye vondt..! Sliter også med å ligge, sitte, gå etc..så skjønner hvor slitsomt det er. Slikt tærer på både fysisk og psykisk, ikke meningen at en skal være helt utslitt når en endelig går i fødsel. Jeg blir satt i gang i morgen, så ikke sikkert at jeg får oppdatert før jeg har født....håper at din også kommer snart nå da. Min kunne vel ha ligget inne til sommeren hvis det hadde vært opp til han, haha. Håper bare at de modningspillene hjelper...sist de sjekket for noen dager siden var jeg ikke moden, så har ikke høye forventninger der egentlig. Krysser alt jeg har!!!!
2tettebabyer Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 lykke til begge to :-) jeg har selv termin i mårra, men blir faktisk overrasket om noe skjer før den 31 når jeg blir satt i gang. så om en ukes tid er jeg nok i samme båt som dere.... og 19 dager over er jo syykt mye... trodde det vanlige var 11 dager over og igangsetting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå