♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Vet ikke helt her enda. Eldstemann skal i bursdag.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Skal på juletrefest i barnehagen =)
erteposen + 4 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Har to syke store gutter, og er alene med barna i helga. De skal vel se på tv i hele dag, tenker jeg, og jeg og tvillingene skal vaske huset:)
Rampongi Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal straks på pilatestrening, ellers blir det innedag. det er ikke så kaldt, men blåser en del. Så pappan og jeg skal nok rydde barnerommet tenker jeg, så lille pirat kan flytte inn der snart.
CMH Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Teoretiske oppgaver. Kanskje gå en tur, og trene på Sats
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Vi har det-ene-barnet-fri... Skal støvsuge, gå tur med det andre barnet og så opp og spise kjøttkaker og hente barn nummer en.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Vet ikke helt enda. Mannen er på jobb, mulig vi går oss en tur etterpå. Også blir det nok lek med nabobarna. Nå sitter vi og spiser lunsj:) I ettermiddag er det middag hos bestemor:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Jeg er alene med jentene i dag. Har akkurat satt en bolledeig, så vi skal kose oss med boller og saft:) Blir vel en tur ut å leke etterpå tenker jeg.
camilla^ Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Skal vaske og rydde huset. Gubben sover etter endt nattevakt, ungene har vært hos bestemor i helga så de kommer i kveld engang. Så før det skal jeg prøve å få rydda og vaska huset så det blir klart for en ny uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå