Gå til innhold

Omplassering av hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette før?

Er så i tvil på hva vi skal gjøre! Har en rasehund på 2 år, snill og lydig.

Saken er at han er så mye alene hjemme! Vi jobber begge to og i helgene reiser vi mye på besøk og det er ikke alltid det lar seg gjøre å ta med hunden.

Jeg som mor er også mye alene med barna og hunden. Det blir da gjerne til at hunden ligger og ikke får kommet så mye ut, annet enn tissetur.

Han er en energisk hund og jeg sliter SÅ med dårlig samvittighet overfor hunden! Han er helt tydelig i behov for mer enn det vi/jeg klarer å gi han.

Nå venter vi vårt tredje barn og jeg ser for meg at ting ikke blir bedre av det - for hunden sin del...

Noen som har erfaringer med dette og evn. vil fortelle meg litt om prosessen? Er rådvill...

Har ikke diskutert dette med oppdretter. De bor laaangt unna, og vi har ikke snakket med dem på nesten to år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet oppdretter, kanskje dem kjenner noen som vil ha hunden eller de vil ha han selv. Da er du mer sikker på at hunden kommer i trygge hender:)

Skrevet

Hei

vil du selge den ,eller gi bort ?

Kameraten til min venninne har nettopp mistet sin,og han er både snill og går mye tur med hundene han har hatt.

Han føler seg veldig ensom da han bor alene.

Bor på østlandet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...