Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Jeg prøver å finne ut om tamponger er parfymerte. Jeg og en venninne åpna en i går for å sjekke. Jeg merket en svak mint-aktig lukt, men den var såpass svak at jeg ikke kan være 100% sikker. Venninna mi kjente ingen lukt. Gidder noen å gjøre det samme? Jeg finner ikke noe info om dette på nettet skjønner dere;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 supert! Har du en link eller noe liggende? Finner det ikke..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Ehh, trukke det er meningen at vi skal putte en parfymert ting oppi musa... Selvfølelig er ikke ob parfymert!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Det er overhodet ikke utenkelig. I statene er de det. Jeg finner ikke innholdsfortegnelse hverken på nettet eller på pakkene. De tampongene man får kjøpt på helsekost reklamerer med at de ikke er bleket, innehoder fargestoff eller er parfymerte. Du vet vel at produsenter gjør alt for å selge produktet sitt, og ikke for forbrukerens beste? Jeg syns ihvertfall det lukter mint.. Kan noen flere sjekke om de lukter det samme, eller om jeg bare innbilder meg det?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Kom igjen'a;) Ingen som gidder å lukte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå