Frk J Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hvor mye bør vi stole på magefølesen? Kan den lett forveksles med ønske? Noen med gode råd og erfaringer? =)
Nickey Mouse Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Var sikker på at det var gutt også denne gangen, men det viste seg å være ei jente. Forrige gang var jeg sikker på jente, men det var gutt. Jeg stoler ikke på magefølelsen min når det gjelder kjønn, nei... He he!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Tok helt feil forrige gangen hvertfall. Er vel 50% sjangse for at man "føler" rett tenker jeg.
har jente og gutt og ny spire Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Eg tok heilt feil med første barnet..var 11o % sikker på at det var ein gutt,det var ingen tvil i det heile tatt for min del..eg var så sikker,så sikker...hehe..men ut kom ei jente:) så eg tok rimeleg feil der ja...med andre mann fikk eg beskjed at det var jente,men det stolte eg ikkje heilt på og der fikk eg rett.det kom ein gutt:)
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Med nr. en hadde jeg en bestemt følelse av at d var jente, ultralydene brekreftet gutt, og d fikk vi:-) Denne gangen har jeg også en bestemt følelse av at d er jente, derfor tror jeg d blir gutt!! Skal på ultralyd i morgen(ordinær), så jeg er spent på om de får til å se hvilket kjønn d er denne gangen!!! Svangerskapet hittil har vært litt anerledes enn d første, men d tror jeg ikke betyr noen ting. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå