Gjest Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Det står at man kan gå inn på min side og gjøre endringer i bestillingen hos ellos. Jeg klikker på ordrenummeret og bestillingen kommer opp, men så kommer jeg ikke videre. Hvordan i all verden får jeg gjort endringer? Det skjer ingenting når jeg klikker på nummerne.
melkekua™ Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Når jeg forandret noe inne på H&M så måtte jeg klikke på det jeg skulle ha og gå til kassa (du er jo innlogget med dine opplysninger), og så kom ordren opp som jeg skulle forandre....om du skjønner.... muligens dårlig forklart....
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Ja, er innlogget og kommer inn på min ordre, men får ikke til å endre slik det står at jeg skal gjøre....
melkekua™ Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Har du klikket på det du vil bestille? Og så trykker du gå til kasse....da kommer hele ordren din opp slik at du kan forandre.
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Bestillingen er sendt og mottatt hos ellos, men det står at man kan endre og legge til i bestillingen fram til de endrer status til "sendt" - var nok jeg som var dårlig til å forklare.... Skulle endret en størrelse, ser du.
melkekua™ Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Da kan det hende at den er sendt allerede.... Eller så kan du prøve å klikke på den str du vil ha...og bestille...gå til kasse og se om du får slettet den gamle som er feil str da....skjønner du meg nå...?? Ikke lett å forklare over nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå