Gå til innhold

Trøtt, sliten og oppgitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som får lillejenta på 10 mnd til å være en lys våken bajas i firetiden om morgenen?!

 

En ukes tid nå har jenta mi våknet i fire tiden på natten. Hun er da ikke mulig å roe ned i sengen, hun er rett og slett lys våken! Stort sett har hun sovnet igjen en time etter ett par timers herjing og surving i senga. Prøver å gi henne pupp, men er fortsatt like våken.

 

Vi legger henne 19.30 og hun sover to dupper på ca en time hver i løpet av dagen.

 

Har sovet 4 timer i natt, og er mildt sagt oppgitt her jeg sitter...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Noen vonde tenner som er på gang...? Du kan prøve med litt paracet om du ser hun plages.

Evt kutte ned på dagsoving, kanskje hun trenger mindre søvn nå, og derfor våkner hun på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...