Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hva er det som får lillejenta på 10 mnd til å være en lys våken bajas i firetiden om morgenen?! En ukes tid nå har jenta mi våknet i fire tiden på natten. Hun er da ikke mulig å roe ned i sengen, hun er rett og slett lys våken! Stort sett har hun sovnet igjen en time etter ett par timers herjing og surving i senga. Prøver å gi henne pupp, men er fortsatt like våken. Vi legger henne 19.30 og hun sover to dupper på ca en time hver i løpet av dagen. Har sovet 4 timer i natt, og er mildt sagt oppgitt her jeg sitter...
Gjest Gul stjerne Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Noen vonde tenner som er på gang...? Du kan prøve med litt paracet om du ser hun plages. Evt kutte ned på dagsoving, kanskje hun trenger mindre søvn nå, og derfor våkner hun på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå