Kristinanutten Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Hei dere! Jeg venter mitt andre barn i mai, en liten jente. Hadde truffet en BIM-gjeng i Oslo, men nå flytter jeg til Hamar. Derfor lurer jeg på om det er noen hyggelige Hamar-damer der ute med termin omtrent samtidig som kunne tenke seg å ha meg med i barselgruppa si? Eller lage en ny? Til vanlig jobber jeg som redaksjonssekretær og journalist, men nå er jeg i perm med sønnen min på 9 mnd, Nicolas. Så her i huset blir det pseudotvillinger med 13 mnd mellomrom. Vi flytter forøvrig til Brennbakkvegen. Skriv deg på her, eller send meg en pm om du har lyst! Klemmer, Kristina
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 heisann jeg bor kanskje 1 mil unna Hamar, men har akkurat flyttet fra trøndelag så kjenner ingen i omerådet der.. men kunne godt tenkt meg å bli med i en slik gruppe...men nå har jeg termin begynnelsen på Juli da, så er ikke helt samtidig som deg men...
januar mamma 2011 Skrevet 17. januar 2010 #3 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Jeg bor ett par mil unna Hamar med termin i juni om du ikke finner noen andre i nærheten. Men tror helsestasjon samler til barselgruppe med dere som har noenlunde lik termin. Gjør i alle fall det her i nabokommunen hvor jeg bor. Mitt barn nr tre dette her da:-) Lykke til.
Kristinanutten Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 Hei VenteNr2! Hadde jo vært koselig å møtes uansett - selv om du bor et lite stykke unna. Vi "innflyttere" får jo holde sammen ;-) Du har vel sikkert bil, slik at du kan kjøre til sentrum? Vi flytter inn ca 20. februar. Mailadressen min er [email protected] - kanskje du sender meg en mail, så vi kan snakkes nærmere? Kanskje vi klarer å samle noen fler også. Hyggelig å møte noen nye mennesker når man flytter til et sted man ikke kjenner så mange. Og trebarnsmamma juni 2010: Hyggelig om du slenger deg på du også! Kan invitere dere alle til meg, når vi har flyttet og kommet litt i orden. Følg med på denne tråden videre begge to! Klem
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 hei igjen ja det hadde vært kjekt, føler meg mange ganger alene ettersom jeg er helt ny der men har du msn? så kan jeg lagre mailn din der isåfall:) så får man snakkes nærmere, er vel helt i orden i februar vi også
Kristinanutten Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2010 Bruker ikke msn lenger, dessverre. Men mailen bruker jeg jo :-) Og Facebook.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Vi flytter fra sørlandet til Stange, rett utenfor Hamar (3km fra nytt hus til hamar sentrum ) 1.mars, kjenner ingen i området og vil veldig gjerne være med om dere treffes Jeg har termin med nr. 4 (har en gutt på 4, og tvillinger på 18mnd fra før) 27.april.
smil :o) Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Kan jeg også bli med? Jeg bor i Brumunddal og er innflytter jeg også. Det er koselig å treffe andre som er i samme båt. Pluss at man treffer andre enn vennene til samboeren min. Kan vi ikke lagre hverandre som venner her inne så kan vi utveksle navn og telefonnummer. )
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 oi er stange jeg også bor:) så trivelig:
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 ok kan legge deg til på facebook om du synes det er greit da?=)
smil :o) Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Vi har allerede blitt en fin gjeng som kan møtes for å bli kjent! Så koselig!! Vi kan jo treffes hjemme hos hverandre og kan gå turer sammen ) Dette ble en fin søndag! Det var godt å finne andre i samme situasjon og i nærområdet.
smil :o) Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Sender dere navnet mitt og mitt mobilnummer på deres side her inne på barnimagen.no. Dere kan finne meg på facebook også.
Kristinanutten Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2010 Da skjedde det plutselig mye i denne tråden! :-) Jeg har ikke bil, så kan bli litt vanskelig for meg å komme meg langt ut av Hamar sentrum, men håper på det beste og legger dere til som venner herinne enn så lenge! Hyggelig med respons :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå