Gå til innhold

Reklamasjon på Bergans junior dunjakke..hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvordan det har skjedd. Men min 10 år gamle jente har fått hull i den tre uker gamle Bergans dunjakken sin. Hun har bare stått på slalom i den og gått med den til og fra skolen. Hun er så lei seg og fatter ikke hvordan det har skjedd. Det er flere hull i den og dunen tyter ut. Hun kan ikke ha hengt seg opp for skarpe kanter er dekket av snø.

Den må da tåle svært lite? Går det an å reklamere på den? Den kostet jo 1600 kroner. Skal jo være svært slitesterk. Jeg har selvsagt kastet kvitteringen men vet hvem jeg kjøpte den av. Er det lettere å skrive en klage til Bergans selv? Skikkelig kjiipt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om og ha kommet borti dette! Jeg har måttet sende inn dunjakken min for 3 gang, håper jeg får pengene tilbake nå for da jeg sendte han inn sist så var det vel ca 60% dun igjen av det som var i jakken etter sist jeg sendte han inn og fikk den fyllt opp. På bergans.no finner du et kontaktskjema der du kan ta kontakt med Bergans før du sender den inn til dem. Siden du har kastet kvitteringen, er det ikke en sjanse du har betalt med kort og kan laste ned dine siste bevegelser når jakken ble kjøpt? Dette kan jo også fungere som kvittering nemlig!

Lykke til!

Skrevet

Så bra du sa det! Jeg betalte med kort, heldigvis. Da skal jeg printe ut fra nettbanken. Sendte du jakken inn direkte til Bergans eller igjennom butikken du kjøpte den i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...