Leila123 Skrevet 17. januar 2010 #1 Skrevet 17. januar 2010 Ser ut som jeg slipper å gå over tiden denne gangen. Er faktisk 25 dager til termin men kl 02.30 gikk vannet.Har ikke fått noe særlig til rier ennå. Snakket med fødeavdelingen og de sa jeg skulle komme inn kl 10.00 for sjekk, hvis det ikke skjedde noe mer før da. Ba meg prøve å sove men nu gidder jeg ikke ligge lenger, renner fostervann hele tiden. Skal prøve å slumre litt på sofaen. Ønsker alle dere som ikke har født ennå lykke til. Dette blir spennende og gleder meg til å møte den lille som vi ennå ikke vet om er gutt eller jente.
Leila123 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2010 Upps beklager at innlegget kom 3 ganger. Men hadde litt PC problemer her :-)
Leila123 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2010 Upps beklager at innlegget kom 3 ganger, Men hadde litt PC problemer her, dårlig nett grrr :-)
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Så kjekt, masse lykke til... Heldig du :-) Har tretten dager til termin, men er ganske sliten å lei så hun kan gjerne komme nå med en gang ;-)
NostraStoria Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Oi, så spennende! Hovrdan går det nå? Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå