vilhahøstbabyda<3 Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Da går jeg inn i 4. pp med et lite hjertesukk. Venninna mi og jeg skulle gjøre dette sammen, men her går ikke ting etter planen for min del. Hun fikk positiv test denne pp-en, noe som er kjempebra, men sårt for meg da tanta kom. Hvordan er det med dere? Jeg har alltid blitt gravid med en gang før, og kjenner jeg blir skikkelig bekymra av at det ikke klaffer for oss nå.
Meg med tre små prinsesser Skrevet 18. januar 2010 #2 Skrevet 18. januar 2010 Jeg hadde en ma for 4 mnd siden. Var da 12+1 uker på vei. Har vel vert prøver siden da. Så går nå inn i min 5 pp. Jeg har to jenter fra før. De ble begge laget på pp2. Så det er nytt for meg også å måtte vente... Kjenner at jeg liker det dårlig:-(
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hei. Tror jeg må melde meg inn her, men er enda litt usikker.. Hadde egentlig IKM ons/tors i uke 3, men fikk blødning på sent på lørdagsnatta (uke 2) og den pågår enda så regner med det er TR. Da er syklusen min blitt litt kortere denne gangen (ligger på 28 dager) og får da min neste IKM i slutten av uke 6. Blir ikke det riktig? Da blir det min 2 pp. Trist og ergerlig at ting ikke går på første forsøk. Har vært veldig spent de siste to ukene og forventningene har kanskje vært litt for høye. Men det er bare å prøve igjen, og håper lille vennen sitter neste gang Trist å lese at du hadde en MA "meg med to prinsesser", særlig når man har kommet så langt og er godt på vei.
førstegangs-prøver<3 Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Hei. Jeg har også IKM i slutten av uke 6. dette blir 2 pp. vi har ikke barn fra før. skal prøve eggløsningstest denne pp. noen som har erfaring?
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Hei Anne-M. Blir i samme båt vi da, 2 pp uten barn fra før. Jeg brukte clear blue EL test sist. Jeg vet sånn ca når EL er men det er litt mer "trygt" å bruke testen, da blir jeg mer sikker. Syns den testen er veldig grei, den er digital så man slipper å tyde noe, men den er igjen litt dyr da. Men hvis man vet sånn ca når man skal teste så går det greit syns jeg da. Jeg begynte å teste 4 dager før jeg trodde jeg hadde EL, og det viste seg faktisk at jeg hadde bommet med en dag. EL testen ble positiv på en tirsdag og negativ på onsdag, så da regner man med at egget slapp på onsdag. Når testen er positiv så er det rett før egget slipper. Men må innrømme at jeg ble skuffet over negativ test nå. Som sagt så virker det jo så trygt med EL test og kanskje man får litt mer forhåpninger når man vet man har truffet ganske bra. Men men, man har jo aldri noen garantier. Lykke til jenter!
førstegangs-prøver<3 Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har ikke kjøpt den fra CB. jeg har kjøpt på billig-tester. Pakke med 7 tester - til en periode (el 2). Er stav, så er lettere å lese enn strips. Hvor gammel er du? Jeg er 26 år. Vi hadde planer om å begynne å prøve for 1 1/2 år siden, men jeg fikk diagnosen epilepsi - så med medisiner ol. måtte jeg bli riktig medinisert og vært det i 6 mnd, før jeg kunne slutte på p-piller. og når jeg først fikk slutte på de, tok det 5 mnd før mensen kom tilbake..... så har vært en laaaaang venteperiode. Heldigvis hadde vi noe å gjøre - vi giftet oss i fjor sommer
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 Okei, de har jeg ikke prøvd. Tror ikke jeg ville brukt de vanlige stripse, jeg syns de virker litt vanskelig å lese av - og jeg syns det virker "tryggere" å bruke CB digital. Den sier jo klart ifra Jeg er 23 forresten. Oida, da har du ventet lenge nok nå ja. Vi krysser fingrene for at ting går fort nå da! Godt at du har hatt noe å holde fingrene opptatt med da. Gratulerer så mye med giftemålet Jeg har forøvrig vært klar i 3 år nå, har hatt et sterkt ønske om et barn. Men sambo har ikke vært klar for det før nå. Han har fylt 30 så nå syns jeg det var på tide, og vi hadde en lang og fin prat - så nå prøver vi for harde livet her Hehe!
Lillemy36 Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Hei. er helt ny her inne og har ikm ca 5-6 februar.... spennende:-) har to egenproduserte engler fra før av;-)
førstegangs-prøver<3 Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 jeg begynte ta el test idag - blir spennende
førstegangs-prøver<3 Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 når har vi *kost oss" dag 10 og 12 etter mens. har ikke fått positiv el på test enda, men skader ikke
førstegangs-prøver<3 Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 er det inegn aktive på ikm uke 6 her? *dytter*
førstegangs-prøver<3 Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Er det ingen aktive her på ikm 6 nå? *dytter*
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har visst ikke IKM i uke seks allikevel. EL kommer nå om noen dager så jeg havner i uke 7.
mimie Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har IKM uke 6.. Er inne i 7.pp nå, og denne mnd har jeg prøvd akupunktur og EL test,så jeg er ekstra spent. Føler meg litt annerledes etter EL enn det jeg pleier, men så blir man jo helt tumme-lumsk i hodet av all denne kjenninga etter symptomer også da, så jeg veit ikke jeg...
mimie Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har IKM uke 6.. Er inne i 7.pp nå, og denne mnd har jeg prøvd akupunktur og EL test,så jeg er ekstra spent. Føler meg litt annerledes etter EL enn det jeg pleier, men så blir man jo helt tumme-lumsk i hodet av all denne kjenninga etter symptomer også da, så jeg veit ikke jeg...
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har også IKM i uke 6 Det er så spennende....er inne i 5.pp. Dagene går sååå sent når man venter på å teste....! Hadde positiv EL test også denne pp. så håper "det har fungert!" Hmmmm...er veldig mye her inne på BIM
mimie Skrevet 3. februar 2010 #18 Skrevet 3. februar 2010 Dagene går sakte ja, helt ening!! Jeg er også (litt for) mye inne på BIM. Er for tiden sykemeldt, og det gjør at tiden virkelig snegler seg, og bruker derfor mer tid på nett enn jeg pleier, og kanskje burde? Tror jeg snart vet ALT om ulike symptomer, og innbiller meg at jeg har en hel drøss av dem..he he..
mimie Skrevet 3. februar 2010 #19 Skrevet 3. februar 2010 Dagene går sakte ja, helt ening!! Jeg er også (litt for) mye inne på BIM. Er for tiden sykemeldt, og det gjør at tiden virkelig snegler seg, og bruker derfor mer tid på nett enn jeg pleier, og kanskje burde? Tror jeg snart vet ALT om ulike symptomer, og innbiller meg at jeg har en hel drøss av dem..he he.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 6. februar 2010 #20 Skrevet 6. februar 2010 Hei Vi er inne i 2.pp men har ikke vært så veldig aktive denne måneden pga av ferie hjemme i Norge for meg og prinsessen min, så vi får vente og se, spennende, forventet mens tirsdag 9.2
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. februar 2010 #21 Skrevet 7. februar 2010 Har ikm søndag 14. Vet dere om det er en IKM-liste??? Fant ingen. Er inne i vår 13. pp. Ting tar tid.. Hadde aldri trodd at vi skulle holde på så lenge. Men slik er det da når den ene og andre er borte i jobben. Tror kanskje det kan ha klaffet denne gang (fertilityfriend sier så), men er usikker om det ble for seint. Hadde sex 2 dager før EL og selve EL-dagen. Heldigvis har jeg kun en 26 dagers lang syklus. Slipper å vente så lenge til neste gang! Hvordan går det med dere andre jenter? Har dere begynt å kjenne noe?
mimie Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 Tror ikke det er opprettet en IKM liste.. Min er 12. feb.. Jeg brukte EL test denne mnd, og hvis den viser rett, så er det større tjangs for full klaff denne pp.. Men jeg må si jeg ikke føler meg spesielt gravid altså.. Eller, det er rart hva man registrerer i kroppen når man begynner å følge med på hva som skjer, men jeg tror nok det ikke er noe annet en TR på gang.. Det positivet er at jeg er i bedre humør enn jeg pleier, jeg blir nemlig et forferdelig TROLL før TR, så samboern min burde få gull medalje for å holde ut med meg..he he.. 13 pp ja, det er jo over et år det, vi er inne i 7.pp vi, og jeg føler det er lenge..
Lille diamant Skrevet 8. februar 2010 #23 Skrevet 8. februar 2010 Hei jenter. hører vel til her jeg og, har ikm 14.februar. Har allerede testet, selv om jeg bare er 8 dpo idag...sliter med null selvkontroll rett og slett Denne pp'en er det bidronninggele og wild yam på meg, så får nå se om det har gjort noe forskjell. Føler egentlig ikke jeg har noe symtomer, kun en veldig oppblåst mage som jeg har hatt siden eggløsning. Hvordan går det med dere andre?
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. februar 2010 #24 Skrevet 8. februar 2010 Hei hei! jeg har ikm 13. el 14. ikke helt sikker Blir vel noe testing før den tid kjenner jeg meg rett Lite symptomer her også....litt murringer i magen av og til, også har jeg hatt noen kvalmebølger tidligere, men det kan jo skyldes så mangt.... Tålmodighet er noe som burde vært skrevet ut på resept! *smøre seg med tålmodighet*
Kreps 71 Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 Hei! Jeg har også IKM den 13 eller 14. Jeg har hatt noen symptomer som å måtte gå ofte på do, svært ømme brystvorter og noe murring i begge sider. Har desverre hatt mange syptomer de siste pp og vært nesten overbevist om at jeg har vært gravid, og hatt to ganger "sytråd strek" på clerblue pluss, tror det kan ha vært kjemisk... Dette er min 5 pp så jeg håper den sitter:-) ryker nok på en test eller to før IKM. L Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå