Miztery Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Mariell og Storm (katter), Trampe og Trampoline (kaniner), fiskene har ikke noe navn.. Og hesten heter Tuppa.. (egentlig har hun et annet navn på stamtavla, men husker det ikke i farta..)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jesus og Mohammed (2 udulater ) Hadde en kampfisk som het Kai Jack (døde rett før jul) Har hatt 2 katter og 4 hunder også; de het : Kattene :Siri Madonna og Kåre Ludvik Hundene :Matti ,Ville ,Rexi og Buck.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Katten heter Kasper og hunden jeg hadde heter Ylva
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Pus heter Josefine.. fordi hun er "så fine":)
ღMadame_mim ღ Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 De to hundene mine heter Nima og Bonita. Hesten min heter Karita :-)
Ranveig R Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Pusekattane heiter Precious (Ringenes Herre-fans ja) og Frøken Todd (oppkalt etter ei irsk veninne som heiter Todd til etternavn - og som vi får treffe aaalt for sjeldan).
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 Katter: Grizzly, Alice og lillepus (og lillepus er en stor, feit Mons:P) Hund: Cita, men det het hun da vi fikk henne. Ellers har mine dyr het: Katter: Viper Sabrina Tobias Ciara Nuka Vitani Raiza Mio Truls Mikele Cash Miro Alex Kari Gorak Josefine Pippi Sebastian Ole Dole Doffen Hund: Beauty Keo Hamstre: Lasse Timmy Anita Nancy Samantha Nhim Timothy Rippetipp Dodger Kaniner: Ludo Michelle Gråtass Casilliero Marsvin: Gizmo Bayas Yatzy Ørkenrotte: Bamse Hetterotter: Gabriel Damien Satyr Rex Prince Mus: Nikki Minni Simone Michelle Diddeline Luna Sonja Ronja Sebastian Afrikansk syvsover: Ronja Undulat: Anton også Shiela siden vi fant ut at det var jente. Skjeggagam: Peikko Tja var de jeg kom på i slengen!;D Slå den dere!
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Pus heter Cindy og hunden heter Servo. Servo som i servostyring har fått navnet sitt fordi servostyringen på bilen ble ødelagt da vi kjørte fra Bergen til Verdalen og måtte ha leiebil da vi skulle hente han.
Tigerpote Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 01:09: hva i all dager skjedde med alle de dyra da???? For med mindre du er 1000 år gammel, skjønner jeg ikke hvordan du kan ha fått tid til alle de?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Har tre katter: Rufus Bradley (rufsa til daglig), Morris og Elmo
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Åh tigerpote, jeg hadde ikke alle samtidig... HELDIVIS! Dette er en liste fra jeg ble født. Pluss at dyr som rotter og mus er flokkdyr, så de bodde sammen i buret da jeg hadde de. Noen dyr (katter da) ble påkjørt, eller forsvant, noen tatt av rev og ørn (ja ørn HAHA:P duster;) De fleste burdyr lever ikke mange årene, noen døde av sykdommer, En rotte tok knærten på en mus jeg hadde, og en kanin tok to marsvin, (før smarte meg fant ut at kanin og marsvin ikke skal bo sammen, var ganske ung) andre ble omplassert, pluss at noen navn som er nevnt er avkom til mine dyr, som jeg ga bort eller solgte til andre... Også har mine stebarn hatt noen av dyrene i regi av meg... Sånn..kanskje det ikke hørtes SÅ ille ut nå?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #16 Skrevet 17. januar 2010 02.06 her. Hehe, måtte bare understreke at rottene og musene IKKE bodde sammen i samme bur, men hver for seg...så jo helt idiotisk ut det jeg skrev. Rottene tok livet av den ene musa da den kom seg ut av museburet og fant det for godt å krype inn i rotteburet... La oss si det sånn: Han gjør ikke det flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Leo, Minni og Lotus:) Og så fiskene da, men de har ikke navn;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #18 Skrevet 17. januar 2010 katter: Gofus Bomso Nøste Miss Mini Hund: Lise Safi Hamster: Jakob Puppa (sambos hanster :-p) Wilhelm (Wilhelm fikk etterhvert barn, så da ble det Wilma) Marsvin: Tom (Fant ut etterhvert at Tom var en jente, så da ble det Tommeline)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #19 Skrevet 17. januar 2010 Katten hete Bob Kåre. Hetterottene heter Lazy og Dazy
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #20 Skrevet 17. januar 2010 Katten heter Lama Lauritz. Hatt tidligere: Undulat: Sitrond Hamster: Fivel Katt: Timmy Dansemus: Danse og Mus Tarantella: Pjuk Marsvin: Nixon Kanin: Nikita Mus: Oria og Tekla
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #21 Skrevet 17. januar 2010 Bob, Neket, Chubby, Fluffy og Mini-Me. Marsvinene mine
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #22 Skrevet 17. januar 2010 Har 2 katter. Begge heter ELVIS Mye lettere å holde styr på Så har jeg 16 fisker - Der 8 heter Gunhild og resten heter Jørgen Ellers har jeg hatt en verdens snilleste kanin som het Bamse. 2 katter som het Luigi og Mario. og x antall fisker som er død
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #23 Skrevet 17. januar 2010 Valpen min på 7 måneder heter Emma Vi hadde hund når jeg var liten og den ene het Sorry og den andre het Maja.
PAVEEL Skrevet 17. januar 2010 #24 Skrevet 17. januar 2010 Tassen:) Kasterert hankatt på snart 3 år:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #25 Skrevet 17. januar 2010 hund: jimmy zico katt: mons daniel casper pys fleksnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå