Mor Løvehjerte Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 http://www.5080.no/2010/01/venstrearm-far-kvinne-til-a-fremsta-som-tilbakestaende/
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Det er mange som oppfatter meg som enkel, spesielt når jeg er i Norge og skal betale for ting kontant. Jeg må snu på myntene for å se hva de er, og det samme gjelder sedlene. Det går ofte ganske treigt. Og når jeg står foran noe og sier høyt for meg selv "250.. hvor mye er det... hmm..."
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg tenker at hun der har i grunn hatt et fint liv..
Mor Løvehjerte Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Præhæhæ! Da min far, fremmedarbeideren kom til landet på begynnelsen av 70-tallet, ble han fortalt at han skulle si "Vet ikke" hvis han ikke skjønte hva som ble sagt. En varm T-skjorte-sommerdag, stoppet en fyr han på gata og spurte hva klokka var. Det samme spørsmålet ble stilt x antall ganger, fatter'n svarte "Vet ikke" hver gang, og det var obvious at han var en dust, siden han hadde klokke på hånda. Han skjønte godt hva "IDIOT!!" betydde i hvert fall! Det tror jeg er ganske universelt.
Mor Løvehjerte Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2010 Ja, det fins de som har hatt sex med tampong, mistet den, og måttet få partneren til å lete med lys og lykte etter den tapte eiendelen. Har ikke sett noen sak i avisen om dette.
_Løvemamma_ Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Jøss, hun må jo ha en aldeles ubrukelig vanstrearm. Høres ut som det har godt av treningen den får!
Gjest sug lut Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg har utelukkende symp. Har noen prøvd å tørke seg i rompa eller sette inn tampong med venstra fordi man har muskelspasmefaan i høyre side av ryggen og ikke klarer svingen? Ingen spøk, og lettere tilbakestående føler man seg fort, ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 plutselig så føltes det litt godt å være venstere hendt. har foresten brekt vensterehånden før, men min høyere hånd fungerte bra nok til at jeg på ingen måte fremsto som tilbakestående
Mor Løvehjerte Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2010 Hvordan fungerer disse aktivitetene når man brekker begge da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 det er en i klassen som ikke har hender og han virker på ingen måte tilbakestående. men han har jo trent en stund på å leve uten hender da. men hvordan får til div ting har jeg ikke spurt om
Mor Løvehjerte Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2010 Jeg kjenner en som sluttet å jobbe på sykehjem (hvor man gjør masse rare ting) og begynte i hjemmetjenesten i stedet. Hun ble såååå lang i maska da hun kom hjem til en funksjonshemmed dame som kun skulle ha hjelp med å komme seg på og av toalettet, men som denne dagen sa hun måtte skifte bind.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 det hadde jeg også blitt! men jeg hadde vel aldri begynt å jobbe der med mindre det var aller aller siste utvei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå