Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Min lille er litt over en uke, og jeg må som sist passe på alt jeg dytter i meg for å ikke få en jævlig natt:( Men så kommer vi til middager da, hva i all verden kan vi som ammer spise uten at den lille får kjempe vondt i magen?? Hun jeg har fra før reagerte på grillkrydder husker jeg, og ganske mye annet. Trenger sårt hjelp av dere som har vært der eller er der:(
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hmm, vår har ikke reagert på så masse, men jeg spiste mye fisk, potet og smeltet smør. Kjøttkake, koteletter (svakt krydret). egentlig ganske mye så lenge det ikke var kål og krydrete ting.
Kongeørna Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Hold ut, og spis så nøytralt som mulig i begynnelsen. De tre første ukene var jeg forsiktig, så begynte jeg å spise mer variert. Nå er den minste snart tre mnd, og jeg spiser absolutt alt - men jeg drikker ikke koffein.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Mi er også 3 mnd no, og jeg spiser alt. Kål, krydder.. ingen hindring. Går så bra atte hilsen anonym 23:43
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Spiser det meste jeg.. Unntatt mackern mat og løk
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Spiste det meste. Plukket bort løken når vi hadde pizza. Kål er ikke en stor del av mitt liv, men mange helt nyfødte reagerer jo på det. Brus og sjokolade er vel det babyer reagerer mest på av digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå