Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Helvete. Hvorfor er synonymordbok-funksjonen så treig? var aldri sånn på tidligere versjoner. Merker ordet, shift+f7, og så tar det opptil tre sekunder før lista kommer opp, og ikke kan man klikke inn et alternativt ord fra lista heller.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke word det er deg det er noe galt med. Synonymordbok er for pingler. Lag synonymer selv. Vet du kan klare det.
Gjest sug lut Skrevet 18. januar 2010 #3 Skrevet 18. januar 2010 Skal jeg banke deg? Eller kanskje jeg skal banke en politiker. Ville du selv kommet opp med følgende muligheter for "development" sånn helt av deg selv: growth expansion progress advance increase maturity enlargement improvement - og det var bare development i betydingen "growth"? Ikke jeg heller, og ting kan ikke ta den tiden det tar å komme på akkurat den riktige. Selvsagt er det ikke "synonymer" i en faktisk smal forstand jeg ønsker, og selvsagt er det en thesaurus-funksjon vi snakker om, men jeg vil da for pokker ha den til å ta mindre enn ti sekunder når den ligger inne i maskinen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå