Gjest aloshia Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er i uke 14 og har vært sikkelig kvalm og kastet opp innimellom siden uke 8. det største problemet at vann omtrent fungerer som et brekkmiddel. Om jeg drikker alt jeg har lyst på på en gang, kommer det opp igjen med en gang. I stedet må jeg drikke litt og prøve å holde det nede og drikke litt mer litt senere. Føle jeg aldri kan drikke meg utørst. Samme med juice. Brus går bedre, men det vil jeg jo ikke drikke. Det er utrolig frustrerende!!! Noen som har det på samme måte?
§juni-2010§ Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Huff, hørtes ikke videre gøy ut! Jeg har det helt bakvendt fra deg jeg da, vann er det eneste som blir i magen min =/ (uke18 nå) Håper ting blir bedre for deg snart! =)
Anne-s Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 For meg gikk det så langt at jeg måtte bli lagt inn med intravenøs væske. Var helt dehydrert og klarte nesten ikke holde på noe væske. I den situasjonen tror jeg det viktigeste er å få i seg nok, uavhengig av hva du drikker. Så klarer du å drikke brus så gjør det. Jeg sliter fortsatt litt med kvalme når jeg drikker men det har blitt endel bedre. Tar små slurker hele dagen lang. Når jeg blir veldig kvalm legger jeg meg i et mørkt og stille rom. Det hjelper. På sykehuset tipset de meg også om å ikke spise og drikke samtidig for sa blir kvalmen værre. Gaviscon kan kanskje være verdt å prøve hvis du klarer å få det ned uten å spy. Håper du blir bedre snart.
Bilingüe Skrevet 17. januar 2010 #4 Skrevet 17. januar 2010 Jeg prøvde å bytte på Cola og Farris, for å lette samvittigheta litt. Noen ganger var hva som helst med bobler greit.
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #5 Skrevet 17. januar 2010 Prøv ingefær tabletter.. det hjalp meg.. Ellers endte jeg opp med å drikken en del sukkerfri saft, litt svakt blandet.. Saft blandet med blå farris skal visst også fungere bra.. Juice kan godt blandet 50-50 med vann, da blir det litt mildere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå