Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 noen som vet hva det kan være? det er samme smerter jeg hadde i begynnelsen av forige graviditet. men kan ikke liksom ikke helt tro at jeg er det igjen, hadde mens for to uker siden, den kom fortidlig om var veldig lite blødninger som holdt på en uke. nå i noen dager har jeg hatt smerter i venstre side av livmoren (som om den strekker seg) noen som vet hva det kan være? setter pris på svar.
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Hvis du er plaget, bør du ta kontakt med lege. Det kan være så mangt, eller ingenting. Det kan være eggløsningssmerter (stemmer vel med syklusen din det?), cyster på eggstokkene, inflamasjon i eggstokk. Mest sannsynlig det første
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 har ingen fast syklus, så det er så vansklig å si men håper det er bare det :-) Vil ikke være gravid igjen, hehe Tusen takk for svar, kan roe meg litt på det :-)
Gjest ->>- Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Det kan være nesten hva som helst. Eggløsning, graviditet, cyster, betennelser osv. Dersom du får feber kombinert med smertene bør du absolutt kontakte lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå