Gå til innhold

Tips for å sette i gang??


Tobarnsmor i januar=)

Anbefalte innlegg

Selv om sykehusterminen er 21.januar, har jeg hele tiden trodd at junior skulle komme til verden i begynnelsen av januar. Jeg er stor, tung, sover ikke om nettene og er veldig sliten nå... Er SÅ lei av å vente! Fler som har det på samme måten? Får litt dårlig samvittighet av å klage så mye egentlig.. Man skal være glad for at man i det hele tatt kan bære frem et barn. Og det viktigste er ikke når babyen kommer men at han har det fint og kommer når han er klar! Men jeg er sååå spent på å se det lille hjertet vårt! Tips til å sette i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn og... har termin 25, men har hele tiden trodd jeg skulle føde noen uker før tiden... Gjorde det sist..

 

Jeg såå klar, sover veldig lite og har vonde kynnere hver dag..

 

Har nok prøvd det meste..

 

Slappe av

Rydde hus

Vasket vinduer

Gått lange turer

spist litt sterk mat

 

så nesten "gitt" opp.... Han får komme når han er klar.. men håper det er snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå klar og kjempe lei. Hadde termin 15,men her skjer det ingen ting. Stor,tung og vondt. Alle tips og triks jeg prøver på ender bare med vondt i ryggen :o( Så nå har jeg plantet rumpa i sofaen og blir her til det skjer noe ;o) hihi

 

Hun MÅ jo være klar snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme situasjon her...termin 15.....skal på igangsettings samtale i morgen...kanskje det får fart på saker...slik var forrige gang også :) Lov å håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig utålmodig. Ikke så lei hele tiden, som jeg trodde jeg skulle være, men så utrolig spent at jeg ikke vil vente lengre:) Jeg drikker bringebærblad-te hver dag, tre-fire kopper for dagen. Skal kjøpe bringebærblad-kapsler i dag, sies at de er enda mer effektive for modning av livmorhalsen. I tillegg går jeg til modningsakupunktur, dette skal hjelpe på at selve fødselen skal gå litt raskere og lettere, samt at man ikke skal gå (så langt over) over termin. Samleie skal visst være veldig bra for modning, men lysten - for verken meg el samboer - er så veldig til stede for tiden..Synes det er vanskelig å ha sex kun for det praktiske ved det.

 

Ellers har jeg ikke så veldig stor tro på kjerringråd og vasking av vinduer, men hver sin smak. Jeg har så bekkenløsning, så jeg har bestemt meg for å ta det med ro, slik at formen etter fødselen er bra. Babyen får heller være litt lengre i magen enn at jeg skal slite med bekkenet og ryggen når hun er kommet til verden.

 

Lykke til alle sammen! Krysser fingrene for at vi slipper å vente så mye lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv termin 15. jan så tre dager over tiden idag. Har prøvd det meste jeg også - spist en hel fersk ananas(!), kanel, modningskupunktur, sex, støvsuging og vasking, sterk mat, klyx (x2) og nå får det være nok. Denne babyen lar seg tydeligvis ikke manipulere. Det verste er at samboer blir kalt ut på jobb i nordsjøen om to dager dersom ikke det litt raskt blir en fødsel - litt krise for meg og min datter på 3 år som blir her alene i snøværet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...