Gå til innhold

Verkende/kribling i bena??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grusomme bein! Noen som har en kribling i bena, verker litt?? Jeg må riste på dem eller gå for at de skal "roe" seg.. Helt forferdelig på kvelden når jeg skal legge meg eller sitter rolig på sofaen.. noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at magnesium skal være bra for urolige føtter.. virker som det kanskje er det du har? Spør gjerne på apoteket, de vet sikkert noe mer om det enn jeg gjør :)

Skrevet

Jeg sliter oxo veldig med dette... støttestrømper funker for meg... men det er jo ikke no deilig å sove med...

Skrevet

Jeg spurte på apoteket, men de visste ikke.. ?! Også var det mye kremer o.l. som vi ikke skulle bruke... Ja, er urolige bein ja.. Forferdelig! Men da skal jeg høre med de ang magnesium :) Støttestrømpe kan ikke være deilig å sove med, hehe.. men kan jo være det hjelper så det ikke kommer da.. Aner ikke..

Skrevet

Dette høres helt sprøtt ut men jeg leste et råd om å binde en ulltråd rundt hver ankel og prøvde dette med hell. Nå sover jeg hele natten uten å merke denne rare kriblingen. Må innrømme at jeg følte meg litt dust da jeg bandt orange ulltråd rundt anklene og sa god natt, men det skader ikke å prøve

Skrevet

Ja, hun på apoteket sa det, gammelt kjerringråd med den ulltråden.. Men det hjalp altså, skal jeg jaggu prøve! :D Samboer begynner vel å lure på hva jeg driver med!

Skrevet

Hehe, ja, fikk noen heva øyenbryn da jeg bandt dem på meg. Det skal hjelpe mot krampe også, jeg har bare hatt det en gang siden jeg begynte med det. Lykke til

Skrevet

Jeg bruker ikke strømpene om natta, men det hjelper veldig på de verste kveldene med tv-titting... Ulltråd skal jeg jaggu prøve...

Skrevet

Jeg slet litt med det før jeg ble gravid også, og ikke tro det ble noe bedre etter jeg ble gravid! Huff.. Men for meg fungerer det best å tøye/massere. Pleier å legge meg med bena høyt. Blir litt bedre av det :) Kjipe greier det der, med nå har jeg det heldigvis ikke særlig ofte :)

Skrevet

Vet ikke om dette med ulltråden, men magnesiumtilskudd skal hjelpe mot leggkramper. Det roer nemlig ned musklene. På svangerskapskurset ble jeg allikevel rådet til å la være å ta dette tilskuddene fordi livmormusklene kan også roe seg ned og det kan utsette fødselen.... Vet ikke helt om det er noe i det men :P

Men prøv med ulltråden, det skader jo ingen ^_^

Skrevet

masasje fra min mann og støttestrømper hjalp for min del.Slitsomt å gå sånn.

Skrevet

Får massasje av kjæresten, men det hjelper lissom bare der og da, gir seg ikke, men har igrunn vært fin en periode, plutselig kom det her om dagen, skulle se film og slappe av, men neida, måtte avbryte hele filmen jeg.. :) Men håper det gir seg når hun kommer ut! :)

Skrevet

jeg har lite tiltro til såkalte kjerringråd, men hadde så voldsomt urolige bein og kramper så tenkte jeg hadde null å tape på å prøve, knyttet ulltråd rundt begge anklene for 3 uker siden, og har hatt bare EN krampe siden, så det funker tydeligvis.

Skrevet

Hvordan er føttene deres om morgenen da? Jeg klarer såvidt gå på dem jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...