Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Faen altså, har faktisk ingen tro på at noen av de 3 åringene som spiller spillet der faktisk får til alt uten hjelp... Det er jo skitvanskelig!! Og jeg er ikke akkurat tålmodigheten selv, vokste ikke opp med spill, så er dritdårlig.. Og blir sååå sinna at gubben går på et annet rom så jeg får bannes i fred... For en fin underholdning=P Haha...*legger bort hele Wii'en*
~Maja Mor~ Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hehe, vi har også denne, men jeg vokste opp med Mario da ;-) Spillte så mye at jeg så mario over alt hehe. Blir irritert jeg også! Lykke til!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2010 Bra det ikke bare er meg =P Er såå dårlig taper vettu... Heldig du som har vokst opp med det da.. Jeg kjøpte det i romjula og har kommet til 5. verden nå.. Gitt opp for i kveld=) Potetgull og pepsi max istede, så mannen kan komme på stua igjen
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Da sønnen min var ca 7 år fikk han låne playstationen til lillebroren min.Og han hadde super Mario. Jeg pleide ofte låne spillet av sønnen min.Dritvanskelig,men så morsomt! Fikk helt dilla,var rett og slett avhengig! Satt bare og kjefta og irriterte meg så inn i granskauen.. Hehe..Savner den irritasjonen jeg da..:)Broren min fikk tilbake playstationen etter et par år eller noe,da ville han ha d igjen!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2010 Playstation har ikke Mario=P Det er nintendo som har det. *pirke på fakta* Hihi.. Liker ikke irritasjonen, for jeg blir skikkelig sinna og irritert, sånn at jeg irriterer meg over ALT annet også=P Huff...
Blind Gudinne Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Hvis du irriterer deg over Mario, burde du få tak i Zelda-spillene! DA blir du hekta da.... og irritert!!! Er jo bare såååå artig, da!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 Tror Zelda er for de som behersker Mario jeg altså=P Noe jeg tydeligvis ikke gjør.. Men jeg liker og får til Super Mario World da! Det synes jeg er gøy.. Dette var jo en mix av alle+ at Mario plutselig kan å hoppe i veggene! Noe som IKKE er kult, men sykt plagsomt=P Jaja, wii'en ble ikke lagt bort likevel, men nå er mannen med å hjelper meg når jeg ikke får det til.. Hehe. Regner med det blir som det alltid blir.. Han spiller gjennom det, og jeg gidder ikke fordi jeg har sett alt fra før...Blææh..
Hufsla Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 ja, det er jeg helt enig i! Jeg er også hekta, men har kommet til 8. verden så jeg er snart ferdig heldigvis...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2010 Aha! Vi er i den verdenen der de DIGRE tusenbenene er i! Vanskelig ja...
camilla^ Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Super Mario er skikkelig morsomt. Jeg måtte pent kjøpe meg Nintendo DS selv, siden ungene klaget over at jeg stjal deres hele tiden. Så egen nintendo og eget spill. Hu eldste på 12 er irritert over at jeg klarer det mye bedre enn henne, men bare hun som har rundet det. Jeg har ikke tolmodighet til siste bane. (mye enklere å bare gi det til henne) Den nye supermario 64 eller hva den heter klarer jeg ikke siden jeg ikke har dybdesyn. Ekstremt irriterende, siden jeg sitter fast på første bane og 5åringen må hjelpe meg frem. så det har jeg prøvd to ganger før jeg la opp min karriere der.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2010 Jeg klarer heller ikke de 3D spillene! Går bare rundt i ring da... Mannen har overtatt nok en bane fra meg.. Er så mye lettere å gi det til han istede for å klikke i vinkel selv=P Lurer på hvor mange % av banene jeg har fullført.. Men er nok de fleste, helt til han kom nå=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2010 Foressten, er det noen som vet hvordan jeg får til å ta de kanon verdenene på det nye super mario spillet???
Snakkelittmeddeg Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Luigi var så snill å runde spillet for oss Men må jo samle inn alle de store pengene i alle verdene for å spille i veren 9 ) Og det gjør ikke Luigi!!!!!!! Slemt gjort Aner ikke hvordan man kommer til kanonene... Men i verden 2-5 kan du få en haug med liv hvertfall
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 i de landa der det er en kanon rett ved er det to forskjellige sånne stenger du skal krysse på slutten..det er den normale også er det en som er gjemt et sted også må du finne den hemmelige veien på de landa..
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #15 Skrevet 17. januar 2010 Det var et sånt gammelt TVspill det jeg nevnte,som sønnen min lånte av lillebroren min! Er d ikke playstation d da?? Nintendo,hadde de det i Tvspill da??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 17. januar 2010 Ja, nintendo har hatt tv spill =) den første konsollen het vel NES, så kom SNES??=P
Gjest Skrevet 17. januar 2010 #17 Skrevet 17. januar 2010 Nes og snes.. Haha! D var noen nye ord ja:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 17. januar 2010 #18 Skrevet 17. januar 2010 Hehe. Ja,det kan skape mye frustrasjon, det kan jeg love deg.. Du som tror du snart har rundet når du er i verden åtte, vel, du kan jo tro det enn så lenge.... hehehe... Kanonene er ikke egne verdener. Du må finne hemmelige veier i enkelte av brettene for å komme dit, men det eneste som skjer er at du blir skutt til en ny verden (som du uansett vil komme til ved å jobbe seg fram til det selv). I mine øyne er det juks, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå