Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 er 12 uker på vei og pga blødninger, har vi ikke hatt sex HELE svangerskapet hittil..... Han er livredd for at noe skal skje.....men nå begynner jeg å bli frustrert asså.....( Fler i samme bås og som er frustrert....? føler meg helt følelsesløs når vi ikke har noe intimkontakt.....
minime<3 in belly Skrevet 17. januar 2010 #2 Skrevet 17. januar 2010 Uff det er ikke lett, men det er desverre vanlig at pappa`ne ikke tørr fordi de er så redde for at noe skal skje.... Men det er helt ufarlig å ha samleie, til tross for blødninger og div. Rådfør deg med legen. sier legen at det er ok så bør vel mannen din tørre. Med legens godkjenning Det er ingenting værre enn å ikke kunne dele den intime delen, spesielt når man er gravid. Og når magen begynner å vokse blir det bare vanskeligere med stillinger og div, så dere bør benytte enhver anledning nå, he he...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #3 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har kjempelyst, men kjæresten min er ikke i nærheten av å tørre. Føler han vil trenge seg på barnet. Vi har begge lest at det er fullstendig trygt, men dette er ikke fornuft, men følelser. Så man må bare ta saken i egne hender - og det føles fint men ensomt. Uke 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå