Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 ....to dager (eller 1 1/2 dag) før jeg egentlig er i 3. trimester. Jeg er jo mest her inne og titter likevel. Blir litt for (?) mye ultralyd og "jeg har kjent spark" snakk på 2.tri. Det er kjempemoro selvfølgelig, men det er nå snart 10 uker siden dette inntraff hos meg.... Så jeg tar like gjerne fatt på siste etappe. Gleder meg til å følge dere her inne. Er selv andregangs, og bruker BIM minst like mye denne gangen. Førstemann er halvannet nå. Formen er elendig, men det er ikke svangerskapets skyld. Har vært syk nesten hele høsten, skjønner ikke hvorfor jeg skal være så uheldig? Ellers er alt bra med babyen i magen, og det er egentlig det viktigste! Håper deres form er bra damer, selv om det er litt tungt mot slutten! Lykke til :-)
MammantM Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Skjønner godt at du føler deg mer "hjemme" her inne nå! Jeg følte akkurat det samma jeg også! Så velkommen hit!!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har også flyttet inn her:-p 27+3 idag:-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2010 Hehe, da er vi omtrent like langt! Jeg er 27+ 5, og så har vi jo barn på samme alder også! Moro :-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Jeg så det:-D Hærlig med to tette synes jeg:-)) Selv om det er litt (ganske)(veldig) skummelt:-p
vårsolmamma Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 he he..akkurat d samme tenkte jeg også. kikker mer og mer inn her. mimrer om hvordan d var rett før fødsel,- planlegger og sånne ting:)
mjhanse Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Jeg flytter også inn : ) Er 29 uker i dag. Jeg følger også minst like mye med nå som sist. Men for meg er det 6 år i mellom svangerskapene.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2010 Ja det er rart hvor mye man plutselig kan huske etterhvert som ukene tikker på. Har (heldigvis) en stund igjen ennå jeg da, men det er mye som skal i boks til den lille er her. Vi skal flytte bl.a! Som høygravid skal jeg bare delegere, men logistikk er også en jobb :-) To tette er ikke bare en lek vil jeg tro, men det er for sent å angre, og jeg vet det vil gå bra. Etter litt innkjøring. Det gjelder bare å ikke sette så altfor høye krav til seg selv. Husarbeid må gjøres, men det skader ikke å slakke litt på kravene en stund?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Det går mye raskere denne gangen synes jeg:-) Har nok å henge fingrene i med den lille jeg har fra før;-) Nei, dette blir travelt, men såå mye glede de to kommer til å ha av hverandre:-D Heldigvis er jeg ikke syk denne gangen, formen er myyye bedre og jeg fungerer normalt, med unntak av maaange kynnere.. Men jeg er stor allerede da... bah, å større skal jeg bli:-s Kjenner det er tungt allerede nå.. Så husarbeidet har jeg allerede slakket litt på:-p
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. januar 2010 #10 Skrevet 17. januar 2010 kommer straks etter jeg å Er 27 uker i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå