CMH Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Er det bare jeg som er nærtagende? Spurte min søster igår om hun kanskje kan sitte barnevakt neste helg siden min bestevenninne har bursdag og har invitert meg og samboeren bort dit.. Hun sa " Foreløpig har jeg ingen planer så foreløpig kan jeg det" Når jeg sa det var en bursdag vi var invitert i sa hun "Nå igjen? Ja der ser du, kan være kjekt å ha noen som gidder å sitte barnevakt" ( Vi var begge invitert i en annen bursdag forrige mnd og, spurte henne da om barnevakt en natt men da kunne hun ikke) Blir litt sånn usikker om jeg skal tørre å spørre om barnevakt flere ganger når hun liksom sa det i en sånn negativ tone. Jeg spør sjelden! Hun har passet barnet vårt 2 ganger på ett år. Ender som oftest opp med at jeg om samboeren gjør ting hver sin gang.. Har ingen besteforeldre i nærheten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Søsteren din liker å føle seg litt viktig, hun er nå den som avgjør om dere får gå på fest sammen..
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Du skal ikke tolke noe som helst, hun er søsteren din så dere skal ikke være så fremmede for hverandre at du ikke tør be om et ordentlig svar! Bare spørr rett ut om hun kan, og får du det svaret, så bare si at du vil ha et JA, eller NEI.
erteposen + 4 Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Jeg husker i starten av studietida, da min bror og hans kone med barn bodde i samme by, at jeg helst ville sitte barnevakt om jeg ikke hadde noe annet jeg skulle. Barnslig?? Ja, absolutt. Ofte skjedde ting i helgene på kort varsel, og jeg ville ikke falle ut av den ferske gjengen. Men jeg satt barnevakt hver tirsdag og hente barn i bhg. en dag i uken. Ikke nødvendig å ta det tungt, Spør henne ja eller nei, og så skaffer dere en fast barnevakt dere kan bruke en gang i blandt slik dere ikke er avhengig av hormonelle småsøstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå