Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere blr gravid? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 11 år, og har ingen barn.

2SA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann hadde vi vært sammen i 4år. Ble gravid med nr 2 like før vi hadde vært sammen i 6år.

Skrevet

ble (uplanlagt) gravid med tvillinger 1 år å 2 mnd etter vi ble sammen var 18-19 år gamle. nå 6 år senere venter jeg nummer 3 med samme mannen. denne ganga planlagt gravid :D

Skrevet

Vi var sammen tre mnd før vi reiste til Kreta, der ble vi enig om å droppe prevensjon, så da ble vi gravide. :) Det er nå seks år siden, og vi har akkurat fått nr fire. :) Har et flott ekteskap og samliv. :)

Skrevet

hm,1 og 1/2 mnd kanskje,var ikke planlagt. nå venter vi nr 2, og har snart vært ilag i 4år

Skrevet

3 år da vi ble gravide første gang, uplanlagt, men den mistet vi. Ble gravid igjen da vi hadde vært sammen i 3,5 år. Venter nå nr 2 og har vært sammen 6,5 år.

Skrevet

3 mnd og planlagt.. vi har ettårsdag på termindato=)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 12 år da jenta vår ble født. Nå har vi vært sammen i 18 år og nummer tre er på vei.

Uff, nå hørtes jeg styggammel ut - er bare 35 år.....

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 9 mnd og forlovet i 5 mnd, da miraklet vårt ble til. Lillegutt kommer i April og i oktober gir vi hverandre vårt ja, dagen før 2 årsdagen vår :D

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 9 år da jeg ble gravid - veldig planlagt. Nå er det to mnd til nestemann kommer, og nå har vi vært sammen i 14 år :-)

Er 35 år...

Skrevet

Takk så masse for alle svarene.

Skrevet

8 år

Skrevet

1år og 4 mnd.var planlagt. nå 6 år etter har vi to barn på 4 og 1 år.begge planlagte.giftet oss i sommer..

Skrevet

10 år. Ble sammen da jeg var 18 år og han 19 år.

Skrevet

Bare 1 mnd, har vært samboere siden vi ble sammen og er fortsatt like forelsket:) Har hatt noen små humper i veien i begynnelsen av svangerskapet pga manglende sexlyst og litt for mye hormoner, men vi kom oss fint igjennom det. Jeg var 18 og han 26. Absolutt ikke planlagt, men etter et par timer med sjokk, så ble vi veldig glade begge to:)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 2,5 år når vi ble gravide. Feiret 3 års dagen midt i svangerskapet ;)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 5 1/2 år før vi fikk nr 1. Nesten 10 år nå som nr 2 kommer;) Ble sammen da vi var bare 16 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...