JKM09 Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Vet ikke noe bedre måte å forklare det på en at det kjennes som buktrykk. Blir litt hard i magen (nesten som en kynner) også kjennes det ut som det presser over lyske\musa. Noen som har det likedan? Ikke vondt men ubehagelig. Blir jo selvsagt litt bekymret men det er jo så masse som skal utvides at det er vel kanskje normalt. Håper noen kan svare meg så kan jeg roe meg ned litt her jeg sitter å grubler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå