Gå til innhold

Er dette vanlig? Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å legge til "totalt" fremmede mennesker, til og med de du ikke har felles venner med? Typen hadde ei som hadde tagget han på et bilde i en sånn bursdagskalender, han påstår han aldri har sett eller møtt henne eller vet hvem hun er. Ei heller at han har lagt henne til. Han gikk inn på siden hennes og de hadde ingen felles venner. Lyver han for meg eller? Jeg gjennomskuer han som oftest lett når han lyver, nå istad begynte han liksom litt å ro seg i land. Hun dama bor i samme by som oss.. Jeg er ikke en sånn sjalu megge eller noe, men bare lurer på om det er han som kanskje lyver eller om det er vanlig å legge til fremmede mennesker på fjesboka :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen venner som driver med f. eks mafia war eller hva det heter, og de legger til en drøss med folk som også holder med på dette og så hjelper de hverandre eller noe sånt....

...men hvis hun har tagget ham i bursdagskalender så høres det litt rart ut..

Ikke vet jeg

Skrevet

legg henne til som venn, og spør hvordan hun kjenner typen din :-)

Skrevet

Hehe, vet ikke om jeg gidder det altså 21.19. Greit jeg er litt nysjerrig, men kommer jo til å høres ut som en psykopat bitch om jeg gjør det ;)

Skrevet

Ekkelt å legge til noen for det også..HAN bør sende henne en melding å spørre synes jeg..

Skrevet

Ja, han er sjelden på facebook da. Og godkjenner alle som legger han til, uansett. Sier han. Men jeg syntes bare det var litt merkelig. Ei dame, ett år eldre enn han, fra samme by som vi bor i liksom.. Hun må jo tydeligvis vite hvem han er siden hun har lagt han til?

Skrevet

kan jo bare slette "vennen" etterpå....

mener bare hvis HI tror det er no skikkeli muffins...

Skrevet

Ja og forresten.. Like etter jeg lurte på hvem hun var lurte han på hvordan han sletter venner fra lista sin? Han skulle slette noen sa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...